رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ مصدوم برجای گذاشت.

محمود شمسی‌پور اظهارکرد: حوادث رانندگی دیروز جمعه در برخورد خودرو در شهرستان‌های فلارد، فارسان، سامان، شهرکرد و اردل رخ داد.

به گفته وی، در حادثه اول بر اثر برخورد۲ خودرو پژو و وانت نیسان در محور امامزاده حسن به شاه نجف رخ داد که باعث مصدومیت چهار نفر شد.

وی ادامه داد: در حادثه دوم بر اثر برخورد پژو۲۰۶ و سمند در محور چلگرد به فارسان حوالی باباحیدر رخ داد که هفت نفر مصدوم بر جای گذاشت.

شمسی‌پور افزود: در حادثه سوم نیز بر اثر برخورد پژو۲۰۷ و ساینا در محور جعفرآباد به سامان رخ داد که ۶ مصدوم و حادثه چهارم در اثر برخورد پراید و پیکان در جاده دشت‌ده شهرکرد رخ داد که پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گفته وی، در حادثه دیگر هم بر اثر برخورد ۲ دستگاه پراید در محور دشتک به اردل حوالی کریم‌آباد رخ داد که هفت مصدوم بر جای گذاشت.

وی اظهار داشت: پس از اطلاع این حوادث به اورژانس استان آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۲۷مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط ۱۲ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان‌های شهدا لردگان، سید الشهدای فارسان، آیت الله کاشانی شهرکرد و امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند و ۲ مصدوم دیگر در محل درمان شدند.

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.