تهیه‌کننده ویژه برنامه «همشاگردی سلام» گفت: صاحب برنامه ما دانش آموزان هستند، آن‌ها می‌توانند مطالباتشان را روی آنتن زنده مطرح کنند.

سید احسان میرمحمدعلی، تهیه‌کننده ویژه برنامه «همشاگردی سلام» شبکه آموزش درباره این ویژه برنامه که به مناسبت فرارسیدن ماه مهر روانه آنتن شده، گفت: ما ویژه برنامه «همشاگردی سلام» را از روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور آغاز کردیم و تا سوم مهر در خدمت بینندگان هستیم. ما فضای کلاس را در دکورمان طراحی کردیم. علاوه‌بر آن، دانش آموزان از پایه‌های مختلف تحصیلی در این برنامه حضور دارند. مهمانان مختلفی از سراسر کشور پا به «همشاگردی سلام» می‌گذارند، معلمانی که هر کدام قصه جذاب دارند و یک کار فارغ‌العاده انجام می‌دهند و از مشاغلی که مربوط به مدرسه است، از جمله راننده سرویس، پدر مدرسه و ... حضور دارند.

میرمحمدعلی ادامه داد: ما سعی کردیم نشان بدهیم که استودیوی «همشاگردی سلام» مانند یک مدرسه کوچک است. علاوه‌بر آن، از مسئولین کشوری که در حوزه آموزش فعالیت دارند، دعوت می‌کنیم. ما سعی کردیم پایتخت‌محور نباشیم و از تمام معلمان دغدغه‌مند به حوزه آموزش دعوت کنیم. ما روزی حداقل چهار پنج آیتم پخش می‌کنیم، که می‌توان به «ایران منتظر من باش»، آیتم «مشاغل»، آیتم «مدرسه و سینما»، آیتم «تبریک بازگشایی» و ... اشاره کرد.

 

تهیه‌کننده ویژه برنامه «همشاگردی سلام» در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات دانش آموزان جایی در «همشاگردی سلام» دارد؟ تصریح کرد: قطعاً. صاحب برنامه ما این دانش آموزان هستند.

همشاگردی سلام

گفتنی است این برنامه از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ با دعوت از دانش آموزان روانه آنتن شبکه آموزش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار