رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد: بر این باوریم که جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌تواند اراده ملت فلسطین را تضعیف کند.

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیام تسلیت خود به دبیر کل حزب الله و ملت لبنان، تاکید کرد: بر این باوریم که جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌تواند اراده ملت فلسطین را تضعیف کند.

به نقل از دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم در واکنش به حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی به بیروت با انتشار بیانیه‌ای گفت: با کمال تاسف و اندوه، خود را در غم پرواز «ابراهیم عقیل» فرمانده جهادی بزرگ و تعدادی از برادران و همرزمانش را که بعد از طی مسیری پر از جانفشانی و مجاهدت، به قافله فرماندهان شهید پیوستند، شریک می‌دانم و به «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله و نیرو‌های مقاومت اسلامی و مردم سرافراز لبنان تسلیت عرض می‌کنیم.

عمار حکیم افزود: ما ایمان داریم که این شهادت بی‌تردید باعث افزایش مقاومت اسلامی در لبنان و عزم و اراده مردم سرافراز این کشور برای ادامه این خط مشی خواهد شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که با وجود حملات خائنانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، ما بر این باوریم که ارتکاب چنین جنایاتی نمی‌تواند اراده مردم لبنان و مقاومت اسلامی را که با شجاعت و استواری تمام در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است، تضعیف کند.

وی تصریح کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم به این شهید بزرگوار و همه شهدای دیگر رحمت واسعه و به مجروحان شفای عاجل عطا کند و برای ملت لبنان نیز صبر و استقامت طلب می‌کنیم و امیدواریم پرچم حق به شکلی پیروزمندانه برافراشته شود.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۱۶ نفر از جمله شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشور‌های جهان و نهاد‌های بین‌المللی انفجار‌های اخیر در لبنان را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر خود در لبنان، همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سختی خواهد پرداخت.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار