معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی جزو ۱۰ کشور برتر صنعت فضایی دنیا به شمار می رود.

امیر خلبان علی اکبر طالب‌زاده روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد افتخارآفرینی در صنایع فضایی کشورمان بودیم که توسط برادران مان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صنعت رقم خورد.

وی بیان کرد: اکنون جمهوری اسلامی ایران با تلاش و حرکت بر لبه دانش و کار جهادی مسیر خودکفایی و تولید تقویت امنیت بومی ادامه داده به‌گونه‌ای که علاوه بر تعمیر پیچیده‌ترین جنگ‌افزار و سامانه‌های مرتبط با آن انحصار تولید جنگنده و انواع پهپادها را شکسته و در تراز قدرت‌های صاحب فناوری قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انسجام ملی و وحدت قومی ایران به مثابه جنگی است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند، ما مفتخر به فرماندهی عالی مقام معظم رهبری هستیم که با رصد دقیق همه تحولات در منطقه و جهان دکترین دفاعی را تبیین و ابلاغ می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: امروز هم جنایت علیه بشریت در غزه تحت تأثیر قدرت‌های بزرگ قرار دارد و نمی‌توانند بر اساس قواعد بین‌المللی به تکلیف خود عمل کنند.

طالب زاده اضافه کرد: با این وجود در هشت سال دفاع مقدس ملت بزرگ ایران با اتحاد بین تمام اقشار و سازمان‌ها، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و سایر نیروهای مردمی شجاعانه ایستاد و اجازه ندادند که دشمنان به اهداف خودشان برسند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بوشهر امروز متفاوت با زمان جنگ است، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری گسترده‌ای که در استان بوشهر انجام شده نیازمند مراقبت هوشمندانه و برخط است.

طالب‌زاده یادآور شد: بوشهر امروز نه تنها پنجره امنیت ایران است بلکه پنجره اقتصاد و رگ حیات کشور نیز محسوب می‌شود، من به‌عنوان یک سرباز اطمینان می‌دهم نیروهای مسلح با هوشمندی تحولات منطقه و جهان را زیرنطر دارند و با تمام توان و قوا برای امنیت پایدار کشور جانفشانی می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم بیش از ۲ هزار شهید سرافراز استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس را مهر تأییدشده بر قهرمان‌پرور بودن این خطه دانست.

طالب زاده تصریح کرد: استان بوشهر در دفاع مقدس دست بلند نخستین پاسخ به تجاوز دشمن بعثی به ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به نقش مهم پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی پایگاه هوایی بوشهر در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: نخستین سیلی پس از تجاوز دشمن به میهن اسلامی توسط پایگاه هوایی بوشهر، به متجاوزین یادآوری کرد که فرزندان شهید رئیس علی دلواری هنوز و تا همیشه تجاوز دشمن را بر نمی‌تابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.