اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال مالی ۱۴۰۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به طور صد درصد جذب گردید.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از محل منابع عمومی و درآمد‌های اختصاصی راهداری بالغ بر ۸۴۰ میلیارد تومان به صورت وجوه نقدی و اوراق مالی اسلامی ابلاغی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با دقت تمام جذب شد.
 
حمیدرضا پیمانجو افزود: تلاش و همبستگی کارکنان توانمند و زحمتکش این اداره کل در حوزه‌های مختلف موجب تحقق این مهم شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جذب این اعتبارات با پراکندگی طرح ها مستلزم تلاش شبانه روزی و صبر و حوصله در ۶ ماهه ابتدای سال جاری بود که با برگزاری جلسات متعدد جذب اعتبارات و مانده گیری هفته‌ای انجام گرفت و دست تک تک همکارانم را در این اقدام جهادی به گرمی می‌فشارم.
 
وی ادامه داد: رسیدگی به اسناد پیمانکاران از شهرستان‌ها و با نظارت دقیق مهندسین مشاور و ناظرین عالی در دو اداره نظارت و اداره پیمان و رسیدگی با دقت نظر فنی و ریز شدن در تمامی آیتم‌ها به حوزه‌ی ذیحسابی ارجاع و مجدداً این فرآیند با بازبینی و آنالیز اسناد دریافتی، پرداخت‌های نقدی و اوراق با حفظ، صلاح و صرفه‌ی دولت انجام شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.