سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانه‌ای صادر نمود.

برابر اعلام روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان متن بیانیه بدین شرح است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»
 تاریخ غرور آفرین سراسر حماسه و عشق انقلاب اسلامی کتاب قطوری از برگ‌های زرین ایثار و افتخار فرزندان این سرزمین است، که هشت سال دفاع مقدس همچون برگی درخشان بر صفحات آن نقش بسته است. 
دفاع ارزشمند هشت ساله و مقاومت عموم ملت ایران و دستیابی به موفقیت‌های بیشمار در برابر دنیای استکبار حاصل وحدت، یکدلی، اعتماد به نفس، اراده راسخ و ایمان محکم جان بر کفانی است که در سایه رهنمود‌ها و رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) شکل گرفته و به الگویی برای مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در میدان‌های سخت دفاعی، نظامی و جنگ شناختی در جهان تبدیل شده است.

اکنون پس از گذشت چهل و چهار سال از حماسه عظیم دفاع مقدس آموخته‌ها و دستاورد‌های عظیم و برکات اعجاب آور آن نه تنها در بالندگی و کسب پیشرفت‌های خیره کننده کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی، علمی، فرهنگی اقتصادی، فن آوری و ... آشکار شده بلکه به عنوان مصداق و نماد بارز مقاومت، ایستادگی و بازدارندگی در برابر جبهه‌های ضد استکباری و ضد صهیونیستی برای جبهه مقاومت در یمن لبنان و فلسطین اشغالی تبدیل گشته است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام و ایثارگران سرافراز و ادای احترام به جایگاه رفیع خانواده‌های این عزیزان فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشته، و افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن را به ساحت مقدس حضرت بقیة. الاعظم (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال تداوم مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به عنوان یک تکلیف همگانی برای نیل به قله‌های عزت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه بیکران احدیت مسئلت می‌نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار