نیروهای مسلح در استان مرکزی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با برگزاری مراسم رژه، اقتدار خود را به جهانیان نمایش دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در نمایش اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در استان گفت: رژیم صهیونسیتی با جنگ الکترونیکی هم نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد و این جنایت، عزم جبهه مقاومت را برای گام برداشتن در مسیر جهاد دوچندان خواهد کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی روز شنبه در آیین رژه نیرو‌های مسلح استان مرکزی به مناسبت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، در اراک افزود: بدون شک رژیم صهیونیستی به خاطر این جنایت تاوان سختی خواهد داد؛ همچنان که نیرو‌های جبهه مقاومت دیروز در مقابل این جنایت الکترونیکی، ۳۰۰ موشک به مقر نیرو‌های اشغالگر زدند و از آنان تلفات سنگینی گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی این را هم گفت که دشمن به دنبال تفرقه افکنی در بین امت‌های اسلامی است و مسلمانان برای مقابله با این رژیم غاصب باید وحدت و یکپارچگی خود را تقویت کنند.

امیر سرتیپ دوم عباس کاظمیان، فرماندهی ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی هم با اشاره به اهمیت گفتمان سازی و تقویت باورها به ویژ در نسل جوان گفت: همه آحاد جامعه در نشر و دفاع از ارزش های دینی سهیم هستند تا با استحکام بخشی به هویت دینی، فکر دست درازی به خاک وطن از سر هر متجاوزی دور شود.

سردار پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز فرهنگ برآمده از تفکر انقلاب اسلامی و آرمان های امامین انقلاب را موتور پیشران انقلاب دانست و گفت: همه نهادها اعم از دولتی و خصوصی باید با روحیه جهادی برای ترویج و تقویت فرهنگ انقلابی در جامعه تلاش کنند، همچنان که مردم همیشه در صحنه کشورمان در این مسیر گام بر‌دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.