نمایشگاه دستاورد‌های نظامی و دفاع مقدس طی مراسمی شامگاه شنبه با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار خلیج همیشه فارس گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای نظامی و دفاع مقدس طی مراسمی شامگاه شنبه با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوستان غدیر بندرعباس زیر پرچم و در کنار آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس گشایش یافت.

 در این نمایشگاه که حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و یادگاران دوران دفاع مقدس استان حضور داشتند، رده‌های نظامی و بسیجی استان آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان نیز در این نمایشگاه با مشارکت یگان های نظامی و انتظامی استان بخشی از تجهیزات و ادوات دفاعی و نظامی خود از جمله انواع تسلیحات سبک، نیمه سنگین، سنگین و همچنین تجهیزات عملیاتی نیروهای عملیات ویژه دریایی، اژدرهای زیرسطحی و انواع مهمات سنگین را به نمایش عموم گذاشته اند.

این نمایشگاه با رویکرد آشنایی مردم با دستاوردهای نظامی و فعالیت های تخصصی بسیجیان انقلاب اسلامی ایران برپا شده است و عموم مردم می توانند هر شب از ساعت  ۱۷ تا  ۲۲:۳۰ به مدت یک هفته از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین در محل نمایشگاه در کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس هر شب ساعت ۲۰، عملیات افتخارآفرین والفجر ۸ که از عملیات‌های موفق دفاع مقدس بوده با انفجارهای ایمن، بازسازی می شود و خانواده‌ها می‌توانند از این نمایش بهره ببرند.

۳۱ شهریورماه همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 

گشایش نمایشگاه هفته دفاع مقدس در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس+ عکس

گشایش نمایشگاه هفته دفاع مقدس در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس+ عکس

گشایش نمایشگاه هفته دفاع مقدس در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس+ عکس

گشایش نمایشگاه هفته دفاع مقدس در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.