دیشب در معدن خصوصی معدنجوی طبس انفجار رخ داد که تا این لحظه ۳۳ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

زمانی سرپرست شرکت زغالسنگ پروده طبس گفت: دیشب در معدن خصوصی معدنجوی طبس انفجار رخ داد که بلافاصله تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

انفجار گاز متان علت حادثه
محمدعلی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بامداد امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این حادثه که در یکی از تونل‌های معدنی زغال‌سنگ بخش خصوصی صورت‌گرفته در اثر تخریب و یا آتش‌سوزی نبوده بلکه انفجار گاز متان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال‌احمر، آتش‌نشانی، پزشکی قانونی و همچنین از مسئولان دستگاه قضایی در محل حادثه حضور دارند .

۳۳ فوتی در انفجار معدن در طبس  
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: تعداد جان‌باختگان انفجار در معدن معدنجوی طبس  به ۳۳ نفر و تعداد مصدومان نیز به ۱۷ نفر رسید.

به گفته او علت حادثه انفجار گاز متان در معدن بلوک C شرکت زغال‌سنگ‌بوده است.

همچنین اسکندر مؤمنی وزیر کشور در ارتباط تلفنی با استاندار خراسان جنوبی، جویای آخرین اخبار حادثه‌ انفجار در معدن زغال‌سنگ معدنجوی طبس شد.

 مؤمنی در این تماس دستور داد از همه امکانات استانی به‌ منظور تسریع در عملیات امداد و نجات استفاده شود.

  تصاویری از نجات حادثه‌دیدگان انفجار 

 اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعاون برای بررسی ابعاد حادثه معدن طبس وارد این شهرستان و راهی محل حادثه شد.

بیمه جان‌باختگان انفجار معدن را پیگیری خواهیم کرد

به محبوسان بلوک C معدن طبس دسترسی پیدا نکردیم

فرماندار طبس گفت: تیم امدادرسانی درحال حاضر به تونل سی راه پیدا کرده‌اند اما به محبوسان آن دست نکرده‌ایم.

 او ادامه داد: در بلوک C تراکم گاز متان بسیار زیاد است و به نظر می رسد تا پایان امروز وضعیت آن مشخص می‌شود. طبق اظهارات مقامات مسئول هنوز ۲۲معدنچی در تونل، محبوس هستند.

معدن خصوصی معدنجوی طبس

دستور ویژه وزیر بهداشت برای ارائه خدمات درمانی به مصدومان حادثه معدن طبس
 محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت در پی حادثه معدن طبس، به روسای سازمان اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دستور داد تمامی امکانات برای خدمت رسانی شایسته به مصدومان این حادثه بسیج و به کار گرفته شود.

حادثه معدن طبس را بررسی می‌کنیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حادثه تلخ معدن طبس، گفت که در مرحله نخست تاکید این وزارتخانه بر عملیات امداد و نجات است و پس از آن با حضور تیم کارشناسان حادثه معدن طبس را بررسی می‌کنیم.

او افزود: در مرحله نخست تاکید ما نظارت بر سرعت‌بخشی در عملیات امداد و نجات و رسیدگی به وضعیت معدنکاران است.

وزیر صمت بیان‌داشت: این حادثه تلخ را به خانواده های معدنکاران تسلیت می‌گوییم و جوانب مختلف را بررسی خواهیم کرد.

اسامی ۱۶ نفر از مصدومان حادثه معدن طبس اعلام شد
 میثم معینی بستری در بخش icu ،هادی محمدنژاد، بستری در بخش داخلی ،مهدی علی زاده بستری در بخش icu،حسین کرمی بستری در بخش داخلی ،حجت عصمتی بستری در بخش icu ،جتبی حسین پور بخش داخلی ،حسن قلی نژاد بستری در بخش داخلی ،علیرضا کدهی بستری در بخش ccu، امیر سلطانی بستری در بخش icu،علی عباس زاده بستری در بخش داخلی، ناصر آخوندی بستری در بخش ccu، کاظم نخعی بستری در بخش icu، هادی نوباغی تحت نظر در بخش اورژانس، رمضانعلی دهقان نژاد تحت نظر در بخش اورژانس، محمد بهمدی بستری در بخش جراحی عمومی

 جزئیات انفجار معدن در طبس از زبان استاندار خراسان جنوبی
استاندار خراسان جنوبی گفت: دیشب ساعت ۲۱ انفجار در معدن رخ داد. از ساعت ۱۲ شب مدیران مرتبط در محل معدن حضور پیدا کردند.

او ادامه داد: عملیات امداد و نجات از دیشب شروع شد اما هر کسی نمی‌تواند این عملیات را انجام دهد چرا که در معدن گاز متان وجود دارد. از ۴۷ نفری که دیشب در بلوک B بودند ۳۳ نفر فوت کردند. در بلوک C تراکم گاز متان بسیار زیاد است و تا ۳-۴ ساعت آینده وضعیت آن مشخص می‌شود. 

انفجار در معدن خصوصی معدنجوی طبس؛ ۳۳ فوتی تا این لحظه

انتقال پیکر جانباختگان حادثه معدن طبس به بیرون

  لزوم پیگیری فوری وضعیت معدن معدنجوی طبس و حادثه دیدگان
 معاون اول رئیس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با وزرای صمت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار خراسان جنوبی و رئیس جمعیت هلال احمر، آخرین وضعیت مجروحان حادثه انفجار معدن معدنجوی طبس را پیگیری کرد.

 دستورات لازم برای امدادرسانی به مجروحان حادثه انفجار معدن در طبس صادر شده است
دادستان مرکز استان خراسان جنوبی گفت: بلافاصله بعد از حادثه انفجار معدن در شهرستان طبس دستورات قضایی برای امدادرسانی صادر شد.

او افزود: انفجار در عمق زمین رخ داده است و منجر به بسته شدن راه‌ها و تجمع گاز شده است به همین دلیل افرادی هم که برای امدادرسانی در محل حاضر شده‌اند دچار آسیب می‌شوند به همین دلیل دستور داده شده است امدادرسانی به گونه‌ای انجام شود که کمترین آسیب به امدادگران وارد شود و حادثه جدیدی رخ ندهد.

تصاویری از حادثه دیدگان انفجار معدن طبس

دستور رئیس جمهور برای پیگیری وضعیت کارگران حادثه دیده
 رئیس شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد:  رئیس جمهور  به محض اطلاع از این مساله دستور پیگیری داده و استاندار خراسان جنوبی و مقامات استانی از شب گذشته در محل حادثه حضور دارند و ۳ وزیر کشور، صمت و کار هم از سوی رئیس جمهور مسئول پیگیری دلایل وقوع این حادثه شدند و ۲ وزیر کار و صمت در حال عزیمت به محل حادثه هستند.

  انتقال مصدومان به مراکز درمانی

۳ روز ‌در خراسان جنوبی عزای عمومی اعلام شد

 در پی حادثه تأسف برانگیز در معدن معدنجو طبس و ‌جان باختن و مجروح شدن جمعی از کارگران شریف آن خطّه، امام جمعه و استاندار خراسان جنوبی این ضایعه جانگداز را به مردم گرانقدر استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس به ویژه خانواده‌های داغدار تسلیت عرض کرده‌ و از روز دوشنبه دوم مهر ‌ماه، سه روز در استان خراسان جنوبی، عزای عمومی اعلام می‌‌شود.

برخورد با ترک فعل‌های احتمالی

ذبیح الله خداییان روز یکشنبه در پی حادثه در معدن زغال سنگ معدنجو در طبس و فوت، مصدومیت و گرفتار شدن تعدادی از هموطنان، ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومین، با صدور دستوری به مهدی رحیمی بازرس کل قضایی استان خراسان جنوبی، به وی ماموریت داد با حضور در صحنه و نظارت بر نحوه امدادرسانی، خدمات رسانی، آواربرداری و رسیدگی به وضعیت مصدومان، ابعاد مختلف حادثه را بررسی کند.

خداییان همچنین دستور داد تا نسبت به معرفی متخلفان احتمالی و ترک فعل‌ها به مراجع قضایی و اداری اقدامات لازم انجام شود.

دستور رئیس قوه قضاییه  برای بررسی سریع ابعاد حادثه معدن زغال سنگ طبس
 
در پی وقوع حادثه در معدن زغال سنگ طبس و جان باختن تعدادی از معدن‌کاران،  حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه طی تماسی با رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی، به وی دستور داد تا ضمن همکاری و مساعدت با دستگاه‌های مسئول به منظور تسهیل و تسریع در روند امدادرسانی و جستجوی مفقودین و درمان مصدومین این حادثه دلخراش، به سرعت ابعاد مختلف حادثه را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد و با مقصرین و خاطیان احتمالی، برخورد مقتضی و قانونی را به عمل آورد.

با کمبود سردخانه برای اجساد جان باختگان حادثه معدن مواجه نیستیم

شهردار طبس گفت: با کمبود سردخانه برای اجساد جان باختگان حادثه معدن مواجه نیستیم. اکنون ۱۰ کشوی سردخانه توسط شهرداری، یک دستگاه کانتینر توسط مدیریت بحران و فضایی مشابه سردخانه با ظرفیت ۳۰ جسد برای نگهداری اجساد تعبیه شده است و اجساد شناسایی شده با هماهنگی شهرداران شهرهای زادگاه جانباختگان در حال انتقال است.
اجساد متوفیان حادثه معدن طبس به زادگاه‌شان منتقل می‌شود
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: اجساد متوفیان حادثه طبس به شهرستان‌های محل زادگاه‌شان منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد متوفیان شناسایی شده ۳۳ نفر است، ادامه داد: از مجموع اجساد تحویل شده، پنج متوفی به کاشمر و سه متوفی به بیرجند اعزام شده‌اند.

فرماندار طبس افزود: تا ساعتی دیگر حدود ۱۰ الی ۱۲ جسد دیگر هم تعیین تکلیف شده و از طبس خارج می‌شوند.

۶ نفر از حادثه دیدگان معدن طبس ترخیص شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور گفت: از مجموع ۱۷ مصدوم بستری شده حادثه طبس در مراکز درمانی، تاکنون ۶ نفر ترخیص شده اند.

اکنون ۱۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که چهار نفر با کمک دستگاه تنفس مصنوعی تحت درمان هستند.

۱۷ معدنچی در حادثه طبس همچنان محبوس هستند

وزیر کشور گفت: ۱۷ نفر از معدنچیان در حادثه طبس در فاصله هزار متری دهانه ورودی تونل محبوس هستند و نیروهای امدادی در فاصله ۴۰۰ متری آنها قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی تجهیزات پای کار نجات قرار دارند ادامه داد: در تماسی که در هزار متری دهانه معدن برقرار شد گویا نیروهای امدادی در ۴۰۰ متری محل حبس معدنچیان قرار دارند.

وزیر کشور اضافه کرد: اکنون چهار اکیپ تخصصی مشغول به کار هستند تا ۱۷ نفر محبوس شده تعیین تکلیف شوند، اعلام کردیم در صورت نیاز به تجهیزات، همه دستگاه‌های امدادی پای کار هستند.

وزیر کشور اظهار داشت: درباره حادثه معدن در طبس کمبود تجهیزات و امکانات نداریم، پیش‌بینی می‌شود تیم حاضر در محل تا فردا به کارگاه اصلی برسند و با افرادی که در این حادثه مقصر هستند برخورد جدی می‌شود.

وی گفت: برای پیشگیری از حوادث مشابه در آینده با مسببان حادثه انفجار معدن‌جوی طبس باید برخورد جدی، سریع و درس‌آموز صورت گیرد. 

علت حادثه طبس نیازمند بررسی بیشتر است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص دلایل حادثه معدن طبس گفت: باید بررسی‌های بیشتری صورت گیرد، علت حادثه در واقع انفجار گاز بوده و جزو مواردی است که قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد: مستمری حادثه‌دیدگان انفجار معدنجوی طبس به سرعت و کامل پرداخت می‌شود.

دیه کارگران معدن طبس در روز‌های آتی پرداخت شود

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری را بهتر از این درک کنیم، گفت: شرکت بیمه‌ای باید دیه کارگران معدن طبس را در چند روز آتی پرداخت کند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: شرکت معدن را مکلف خواهیم کرد هزینه کفن و دفن متوفیان و برگزاری مراسم را تقبل کرده و انجام دهد.

پیکر ۲۸ جانباخته معدن طبس به خانواده‌ها تحویل داده شد

پیکر ۲۸ جانباخته معدن طبس به خانواده‌ها تحویل داده شد

 مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: ️تاکنون خانواده ۲۸ متوفی حادثه معدن طبس در محل حاضر شده و اجساد را شناسایی و تایید کرده‌اند همچنین جواز دفع و جسد را تحویل گرفته‌اند. در مجموع تا این لحظه ۳۱ جسد به پزشکی قانونی استان منتقل شده که تمامی جسدها مورد معاینه قرار گرفته است.

و️ی افزود: از اتمامی اجساد حادثه معدن طبس عکسبرداری انجام شده، همچنین شرح خدمات این متوفیان ثبت و علت فوت آنها نیز به تایید پزشکی قانونی رسیده است. هنوز یک جسد شناسایی نشده و پیکر ۲ جسد دیگر نیز به دلیل دوری خانواده‌ها از استان، شناسایی، تایید و تحویل داده نشده است.

اسامی متوفیان حادثه معدن طبس اعلام شد

شرکت معدنجوی طبس اسامی متوفیان حادثه معدن این شهرستان را تا این لحظه تایید و اعلام کرد.

امیر علی خسروی نام پدر عباس از بیرجند، احمد مختاری نام پدر محمد از شهرستان طبس، علی نادریان نام پدر قربانعلی از طبس، غلامرضا رمضانی نام پدر علی از بیرجند، محمد سنجری نام پدر حسن از بیرجند، حسن مصطفوی نام پدر حسین از کاشمر، احمد جغتایی نام پدر قربانعلی از سبزوار، جواد صحراگرد نام پدر علی از فردوس، عباس بهمدی نام پدر خدابخش از بیرجند، رضا خیری نام پدر ولی الله از کاشمر، مجتبی جبله نام پدر یحیی از سبزوار، سید ابراهیم حسینی کاشی دار نام پدر سید حسین از مینودشت، علی مهری نام پدر عباس از گرگان، محمد مرادی نام پدر محمود از کاشمر، ولی الله اسماعیلی نام پدر غلامحسین از طبس، جواد باعثی نام پدر عباسعلی از سبزوار، جواد طوسی نام پدر عبدل از مینودشت، قربان رفیعی قله زو نام پدر قدم یار از کلات نادر، حسین نوری خلیل آباد نام پدر ذبیح الله از کاشمر، سید منصور حسینی نام پدر سید جعفر از مینودشت، محسن سرگزی نام پدر ملک از زابل، محمود کوهی نام پدر قربانعلی از مینودشت، اصغر فاطمی نام پدر عباس از طبس، حسن تیموری نام پدر نورمحمد از کاشمر، محمد سارانی نام پدر جمعه از گنبدکاووس، برات علی قریب نام پدر مرادعلی از آزادشهر، مصطفی فشانجردی نام پدر بابامحمد از سبزوار، حسن ریواده نام پدر اسداله از سبزوار، رمضانعلی داوری قله زو نام پدر محمدقلی از کلات، حسن توکلی نام پدر نعمت اله از طبس، محمد جواد قاسمی نام پدر مهدی از طبس

در حال به روزرسانی ....

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۳۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
چجوری هست تو خبر های ایتا خبر منتشر شده شهدای معدن ۵۱ نفر هست اما اینجا و تلویزیون خبر ۳۳ هست کدام آمار صحیح هست انشالله که امار شهدای معدن کم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
متاسفانه ایمنی را رعایت نکرده و براش هزینه نمی کنند ایا جایی هست بررسی کنه ببینه واقعا چرا اگر پول اول برای ایمنی افراد نست چرا کار می کنند درسته کارگر چاره ای نداره و مجبور هست ولی مسیول حالا که نابود شده ایمن سازی می کنه تا بحال ده ها بار اتفاق افتاده متاسفانه البته دلیل اصلی این مشکلات تحریم هست ولی مشکل اینجاست تحریم برای همین اقشار زحمت کش هست اثر بدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
96درصد برای 4درصد کارگری می‌کنند تا اون 6درصد بتوانند خانواده های خودشونو در خارج از کشور تامین کنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
ایمنی تو ایران هیچ نقشی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
دولت ها و سازمان های نظارتی در این مواقع از واژه《 خصوصی 》استفاده می‌کنند و در واقع این شانه خالی کردن از بار مسئولیت در قبال جان عزیز این کارگران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
خیلی سخته حتی نمیشه تصور کرد اون لحظه را . خدا به داد خانوادشون برسه فقط پول بیمه را میدن بهشون تمام درحالیکه دیگر پدری وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۵:۰۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
کاش دفتر کار و ادارات مسئولان داخل معدن بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
۵۰۰متر شیب در عمق زمین و ۴۰۰ متر افقی ، تصورش هم خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
چطور برای فوتبال تجهیزات بروز وارد میکنید،تیتر اول همه ی رسانه هاست،ولی برای کارگر های بیچاره جونشون ارزشی براتون نداره،وای بر شما،
Sweden
منصور
۱۴:۲۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
اینکه اسرار بر خصوصی بودنش دارید / یعنی این معدن مال پدرش بوده ؟؟
یا اینکه مال بیت المال بوده و شما این بیت المال را بهش دادید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
کارگران معادن زغالسنگ باید کار خود را رها کنند ودرس طلبگی بخوانند خطر این شغل کمتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
طلبگی نه تنها خطری نداره بلکه درآمد بالایی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
نتیجه تفکر و سیاست سرمایه داری رانتی و نئولیبرالی در اقتصاد = قرار دادی شدن، مفت شدن و بی ایمنی شدن نیروی کار !! فقیرتر شدن میلیونها نفر مردم دردمند،، و ثروتمند شدن عده ای خاص !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
یک نفر کارگر از نظراقتصادی برای ایران از صد مهندس بامدرک دکتری باارزش تر است هرکسی تن به کار نمی‌دهد ضربه بزرگی است.
France
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
باید کل ایران عزای عمومی اعلام شود، یک بار هم شده درد میلیونها قشر کاگر ایرانی خوب شنیده شود !! باید دست برداشت از خصوصی سازی های غلط و نادیده گرفتن حقوق میلیونها کارگر ایرانی و خانواده های آنها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
چقدر براتون مهمه که بگین خصوصی بوده
برای ما فرقی نمیکنه به هرحال بی ضابطه واگذار شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
حوادث از این دست در معادن زیاد شده متأسفانه
به نظر چندی قبل همچین حادثه مشابه با تلفات کمتر
رخ داد بود
باید وزیر صنعت دستورالعمل جدید برای کار در معادن بگذارد
خداوند در گذشتگان را قرین رحمت خود قرار دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
اینجور حادثه ها منو یاد چرنوبیل میندازه
حاصل شعارهای توخالی ما میتوانیم
تولید داخل و از مزخرفات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
ما به جنگ احتیاحی نداریم از بی مدیریتی سالی بیست هزار کشته در جاده و هزارن کشته برای حوادث و بلایا داریم
Iran (Islamic Republic of)
امين
۱۳:۴۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
معادن ایران در راس آنها زغالسنگ بایستی از خصوصی ساز خارج شوند.‍‍‍ ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پيمانکاری و خصوصی سازی این معادن ظلم به کاگران است چون پيمانكار فقط بدنبال سود و كسب درآمد است و هيچ توجه اي به ايمني و جان كارگر ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
دل ایران شکست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
هر کدوم از این بندگان خدا نون اور خونه بودن و چندین نفر تحت تکفل داشتن .
جوابگوی اونها کی باید باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
این مصیبت سنگین رو به خانواده و بازماندگان کارگران فوتی تسلیت عرض میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
معدن = شغل فوق العاده خطرناک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
خدا لعنت کند سران بی کفایت ما را حقوق بانشسته گان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
زحمتش برا اینا، دستمزدشون هم مرگه
خوابیدنش برا مسئولین این مملکته،دستمزدشون هم ماهی 300 میلیون تومان حقوق و مزایای رایگان برا فرزندان
عدالت اصلش اینه
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۲:۱۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
بیچاره ها که چشم انتظار تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت بودند و فوت کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
در حال حاضر تو دنیا از تجهیزات جدید مثل inflatable packer برای خروج گاز متان استفاده میشه. با اینکه این تجهیز تو کشور موجود هست اما ازش استفاده نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
برکنار وزیر کار و بازرسین اداره کار استان که متاسفانه سختی مارو و حقوق کم کارگران که سختی کار تعلق نمی گیرد.اعتصاب سراسری کارگران به حقوق پایین و عدم سختی کار
France
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
داستان فاجعه بار سرمایه داری خصوصی سازی شده و حادثه دردناکی دیگر مثل حادثه سال گذشته معدن طزره که آن موقع هم جان 6 کارگر زحمت کش ایرانی را گرفت .. در اثر بی توجهی به ایمنی و حقوق اولیه کارگران !
Iran (Islamic Republic of)
میلاد وظیفه
۱۱:۴۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
واویلا واویلا این چه بلایی بود روز اول مدرسه چه خبر تلخی من معلم هستم
Germany
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
رکورد دار تلفات معدن تو دنباییم
Sweden
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
بعد از خصوصی سازی اصلا قوانین ایمنی فنی در هیچ کارگاهی رعایت نمیشه / کسی هم رسیدگی نمیکنه و بداد کارگر نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
شرکت خصوصی تو ایران اصلا معنی ندارد بیشتر به فکر جیب خودشون هستن تاامتیت کارگر!!!!!
Germany
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
تو هر تونل ببشتر از ده نفر نباید حضور داشته باشن
Germany
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
باید کپسولهای خنثی کننده گاز متان در تونلها به تعداد کافی نصب باشه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۱۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
حکمرانی ناب تا مغز استخون مملکت رخنه کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
همه هم وغم مسولین فعلا لبنان و غزه وقت فکر کردن به مشکلات ما رو ندارن شبکه خبر که کلا از ایران دیگه خبر نمیده فقط لبنان وغزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
ای وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
فاجعه از ازن بزرگتر
چند خانواده الان بی پدر شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
من چه بدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
صمیمانه فوت کارگران زحمتکش در حادثه آن معدن به بازماندگان تسلیت عرض میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
کارگرا مظلومترین قشرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
فدای سر آقا زاده ها این بدبختها کلر میکنن دلار بشه بره کانادا برا آقا زاده ها دیگه هر چی سنگه زیر پای لنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
حالا همه مسولیین پیدا می شوند حقوق پایین کارگر معدن و نداشتن ایمنی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۱۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
انگار هیچ تکنولوژی وجود نداره. بابا این خبر باید سال 1800 میلادی تیتر بشه نه الان. هرچند تو اون سال ها هم یه قناری همراه خودشون می بردن تو معدن. یکی به داد کارگرها برسه . یکی هم به داد پژوهشگران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
اگر مسئول ایمنی نداشته باشید که ریسک های عملیاتی شناسایی، ارزیابی و در نتیجه ریسک ها حذف، جایگزین و یا کنترل شوند باید اینگونه عواقب را بپذیرید و تا اخر عمر عذاب وجدان خانوداه های بی سرپرست تحمل کنید البته اگر وجدان مسولین مربوطه داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
من يك كارشناس ارشد ايمني هستم از بهترين دانشگاه ايران شهيد بهشتي و 10 سال در اين زمينه كار كردم در نفت و صنايع بزرگ و آخر هم به اين نتيجه رسيدم كه اشتباه كردم و رفتم اين رشته را خواندم و وارد يك كار ديگر شدم چون به اين نتيجه رسيدم كه جون آدم در اين كشور ارزش نداره
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۱۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
بازهم بخش خصوصی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
مدیران ایمیدرو در حال خوشگذرانی و ماموریت ... کارگران معادن در حال پرپرشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
به جای منفی بافی توجه کنید برای همه معادن دنیا این اتفاق ها می افتد ولی پیشگیری نقش مهمی دارد و توجه کنید که این معدن خصوصی است ...
یک نکته دیگر هم قدم خیر بودن بعضی هاست..‌مثل زمان شیخ بنفش هر روز یک مشکلی پیش میاد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
هی کارگر بیچاره که کسی پشت و پناهت نیست???
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۳۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
درود-جواب خانواده های این شهدا را کی میده- میگن تحریم ها اثری روی ما ندارد...
Italy
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
مظلوم جز خدا پناهی ندارد امیدوارم خدا پناه همه باشد
قابل توجه اون خودفروخته هایی که میان میگن ایرانی کار نمیکنه افغانی ها کاری هستند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
مگه نیرو و ابزار کنترل نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
کارگر یعنی هیچ .
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۶:۱۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
انشالله همه سلامت باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
باید فورا مته های حفاری به محل اعزام بشن و برای رسوندن هوا به محبوسین اقدام بشه
Sweden
ناشناس
۰۵:۲۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
خصوصی سازی = استثمار کارگر در مرگ
لعنت بر پدر مادر بانیانش و حمایت کنندگانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
خدا رحم کند و بیاری کسی آسیب نبیند
مگر معادن خصوصی هم داریم .مگر معادن مثل نفت ظاهرا ملی نیست . حتما مال مسولان است که بین خودشان تقصیم کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
خدایا جز تو فریاد رسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
کارگر همیشه قشر زحمتکش جامعه بوده و هست مخصوصا معدنچی های عزیز انشالله که به سلامت از معدن بیرون بیان
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۱:۲۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
انشاالله که همه شأن سالم باشند
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۰۱:۰۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
خدا بخیر کنه، انشالله همگی سالم باشن خانواده هاشون منتظرن
آخرین اخبار