تیم ملی فوتسال ایران در سومین بازی گروهی خود در جام جهانی به مصاف فرانسه می‌رود.

تیم ملی فوتسال ایران در سومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۴ در ازبکستان در گروه F امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف فرانسه می‌رود.

ملی پوشان کشورمان در نخستین بازی خود ۷ بر ۱ ونزوئلا را در هم کوبیدند. در بازی دوم نیز با نتیجه پرگل ۹ بر ۴ گواتمالا را شکست دادند تا ۶ امتیازی شوند.

فرانسوی‌ها نیز به ترتیب با نتایج ۶ بر ۳ و ۷ بر ۳ از سد گواتمالا و ونزوئلا گذشتند تا در بازی سوم برای کسب صدرنشینی گروه به مصاف ایران پرقدرت بروند و این در حالی است که آن‌ها برای نخستین بار موفق شده اند جواز حضور در جام جهانی را پیدا کنند، اما در اولین حضورشان صعودشان به مرحله حذفی را مسجل کرده اند و این موضوع به دلیل سرمایه گذاری زیاد آن‌ها در فوتسال بوده است.

فدراسیون فوتبال فرانسه در راستای گسترش فوتسال در این کشور در تلاش برای کسب میزبانی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۶ نیز است.

 فرانسوی ها پیش از آغاز مسابقات جام جهانی در دیدار‌های دوستانه توانستند تیم‌های خوبی مثل بلژیک، آلمان، کرواسی و هلند را شکست دهند، اما آن ها در مسابقاتی که در لیتوانی برگزار شد توانستند دست به کار برزگی بزنند و با نتیجه ۳ بر ۲ برزیل را شکست دادند.

صدرنشین این گروه در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف تیم دوم گروه E که به احتمال بسیار زیاد مراکش خواهد باید برود.

تیم دوم  این گروه نیز باید به مصاف تیم دوم گروه B که احتمالا تایلند باشد، برود.

شاگردان وحید شمسایی حتی در صورت کسب تساوی در این بازی نیز به دلیل تفاضل بالاترشان نسبت به فرانسه می‌توانند به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کنند.

خبرنگار: سجاد هدایت پور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار