معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه پاسخ ما به رژیم صهیونیستی فراتر از انتظار خواهد بود، گفت: رژیم صهیونیستی باید محو شود، این رژیم منحوس هیچ راهی جز محو کامل از روی زمین ندارد.

سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه  با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: استان هرمزگان در دفاع مقدس نقش ویژه ای داشته و سرداران دلاوری همچون شهید دارا را در دل خود جای داده است.

وی افزود: امروز پیام دفاع مقدس عالم‌گیر شده و مردم دنیا این پیام را دریافت کردند که نباید در برابر زورگویان و مستکبران دنیا تسلیم شوند و برده آنها باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این پیام الان جهان را گرفته و پرچم آزادی را در نقاط مختلف جهان می بینیم این ثمره کاری است که ملت ما کلید آن را زده و آغاز کرده و به جبهه‌ای لبنان و فلسطین کشیده شد و سپس حتی جوان اردنی نیز حماسه می‌سازد و به دشمن حمله می کند.

وی با تاکید بر اینکه پیام دفاع مقدس حتی به دانشگاه‌های آمریکا نیز رسیده است، تصریح کرد: امیدواریم پیام دوم را که وحدت است نیز عالم‌گیر کنیم و همه آزادی‌خواهان یکپارچه شوند و کار اسرائیل را تمام کنیم.

سردار نقدی گفت: دیگر تحمل ملت ها از زدن صرفا چند موشک گذشته و رژیم صهیونیستی باید محو شود، این رژیم منحوس هیچ راهی جز محو کامل از روی زمین ندارد.خوشبختانه هر ضربه‌ای که انقلاب و مقاومت به آنها می‌زند آنها هم یک ضربه خودشان به خودشان می‌زنند.رژیم صهیونیستی دست به اقداماتی مذبوحانه زده که همه دنیا را به واکنش وا داشته است این رژیم دائما رگه‌های حیات خود را قطع می‌کند همین مسئله موجب شده ان شاء الله این رژیم به پایان کار خود برسد.

وی گفت: ایران اسلامی قطعا به اسرائیل پاسخ خواهد داد، این پاسخ فراتر از انتظار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.