جعفر سلمانی در مورد قهرمان نشدن این تیم در فصل گذشته و نیمکت نشینی خود توضیحاتی را بیان کرد.

مدافع راست تیم فوتبال استقلال برخی اتفاقات فصل قبل از سوی کادر فنی را دلیل ناکامی در قهرمانی می داند و جعفر سلمانی مدافع راست سابق استقلال در مورد قهرمان نشدن این تیم در فصل گذشته و نیمکت نشینی خود گفت: با وجود آمادگی فراوانی که داشتم از طرف کادرفنی استقلال کم‌تر به بازی گرفته می‌شدم. ما در فصل گذشته می‌توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم، اما متاسفانه حواشی درون باشگاه و تمرکز نداشتن بر روی بازی‌های خود و پرداختن به مسائلی که نیازی نبود تا به آن‌ها توجه  شود، سبب شد که قهرمانی را دو دستی تقدیم رقیب دیرینه خود کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه رفتار کادرفنی و مدیریت باشگاه در نحوه جدایی‌ام جالب نبود و من انتظار احترام بیش‌تری را از سوی آن‌ها داشتم، اما من به‌ عنوان یک استقلالی برای تیم محبوب استقلال آرزوی موفقیت دارم.

سلمانی افزود: کادرفنی مقرر کرده بود که بسیار کم از من در ترکیب استفاده کند، این درحالی است که من می‌توانم در چند پست به راحتی بازی کنم و این ویژگی را از دوران نوجوانی داشتم، ولی کادرفنی بیش‌تر روی ۱۳ تا ۱۴ نفر نظر داشت، اما من به تصمیمات آن‌ها احترام می گذارم . من در فصل گذشته یکی از بدترین فصول فوتبالی‌ام‌ را سپری کردم، زیرا هم آماده بودم و هم می‌توانستم بیش‌تر به استقلال کمک کنم، اما در نهایت این مربی است که تصمیم می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار