مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از جابه‌جایی بیش از ۱۵ میلیون و ۸۵۵ هزار تن کالا از مبادی استان فارس در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

محسن عمادی از جابه‌جایی بیش از ۱۵ میلیون و ۸۵۵ هزار تن کالا در ۶ ماهه سال جاری از مبادی استان فارس خبر داد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱ میلیون و ۲۲۰ هزار بارنامه توسط شرکت‌های حمل و نقل فعال کالا در استان فارس صادر شده است.

او اظهار کرد: ﺳﻴﻤﺎﻥ، ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺑﻨﺰﻳﻦ، ﺍﻭﺭﻩ، ﮔﻮﺟﻪ ﻓﺮنگی، ﺁﻫﻦ ﺍسفنجی، ﺧﺎک ﻧﺴﻮﺯ، ﮔﺎﺯﻭﺋﻴﻞ، هندوانه، ﺳﻴﻤﺎﻥ ﻓﻠﻪ، موزاییک و کاشی و سرامیک از جمله کالا‌های عمده جابه‌جا شده در این بازه هستند.

عمادی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۳۲۲ شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رانندگان توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

به گفته او، هم‌استانی ها، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه مشکل و شکایات خود در این بخش را از طریق سامانه ۱۴۱ به منظور رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار