وزیر ورزش در بازدید از چمن ورزشگاه تختی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه‌ها و اماکن ورزشی با استاندارد‌های بسیار بالایی احداث شده است.

احمد دنیا مالی که صبح امروز به منظور بازدید از ورزشگاه تختی در شرق تهران حضور پیدا کرده با اشاره به زیر ساخت‌ها و امکانات این مجموعه، استاندارسازی زمین‌های چمن ورزشگاه‌ها را بصورت مدرن و با استفاده از ماشین‌های کاشت چمن به‌روز مورد تاکید قرار داد.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در این مجموعه، به کار‌های باقی‌مانده برای رسیدن به شرایط کاملا استاندارد اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم این مکان برای میزبانی رویداد‌های مختلف به حداکثر آماده‌سازی برسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای صورت گرفته در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی پس از انقلاب اسلامی بیان کرد: مجموعه‌های ورزشی بسیار خوبی در طول سال‌های گذشته ساخته شده که باید مردم در جریان آنها قرار بگیرند و امیدوارم رسانه‌ها و صداوسیما در انجام این مهم اقدام لازم را صورت بدهند و امیدآفرینی کنند.

وی ساخت اماکن ورزشی تخصصی هر رشته بر اساس استاندارد‌های جهانی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به ضوابط سخت‌گیرانه مجامع بین المللی ورزشی در ساخت‌وسازها، بازسازی‌ها و نوسازی‌ها باید تمامی جزئیات مد نظر قرار بگیرد.

ساخت ورزشگاه ۱۱۹ هزار نفری در تهران 

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان همچنین وعده داد: برای ورزشگاه جدید ۱۱۹ هزار نفری در تهران پیگیر هستیم و این یک مجموعه و کار خیلی بزرگی است و به زودی مصوبه آن را از دولت خواهیم گرفت تا در مجموعه شهر آفتاب و اراضی محدوده مرقد امام آن را به اجرا برسانیم. 

این شایعه که پروژه ساخت ورزشگاه جدید در تهران متوقف شده، درست نیست و این مصوبه دولت رئیسی است و موظف هستیم که این موضوع را در جلسه هیات دولت بیاوریم. 

در حال تهیه گزارشی از این مجموعه هستم تا مصوبه آن را در دولت وفاق ملی اخذ کنیم و پس از اخذ مصوبه به‌زودی احداث فاز یک این مجموعه را آغاز خواهیم کرد. این مجموعه ورزشی را در ۳ فاز تعریف کردیم که اولویت ما ورزشگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
بساز خودش قابل دید خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۵۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
ساخت ورزشگاه بزرگ ، راه آهن سریع السیر و.... مردم گوششان از این طرحهای خیالی در طی ساله پرشده است بیخال شوید اگر راه اندازی کردید بعدا بگوئید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
120خیرشو ببینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
حالا نمیشه 120 هزار نفری بسازین؟1000 نفر طلبمون؟
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۳:۱۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
اولین کار دنیا مالی اخراج تاج باشد چون فساد مالی از فدراسیون شروع شده دنیامالی جواب خیابانی را بدهد چون خیابانی حرفهای گنده گنده میزند صداوسیما به خیابانی به شبکه سه راه نده حرفهای ساختار شکنانه میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
اینم یه سنگ بزرگ دیگه
کی به کیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۳
خیلی خوب هست اشتغالزایی را هم افزایش می دهد. البته کلا باید پایتخت جدیدی ایجاد شود ولی به هرحال برای خود تهران هم اگر حتی پایتخت نماند احتیاج هست و اشتغالزایی خوبی دارد.
آخرین اخبار