معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه برگزار می شود، گفت: تا زمان برگزاری این کنگره، تعداد یادواره های برگزار شده در استان را به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد می‌رسانیم.

سرهنگ سعید بهشتی‌راد روز یکشنبه در نشست خبری با موضوع برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، گفت: تا به امروز ۲ هزار و ۱۷۲ یادواره شهدا در بخش های مختلف و شهرستان های استان برگزار شده است و تا روز برگزاری کنگره ملی شهدای استان، تعداد برگزاری یادواره های شهدا به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد می رسد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان ۲۴ کمیته در بخش های مختلف شبانه روز کار می کنند افزود: در کنگره ها و یادواره های قبلی معمولا برنامه های جنبی نداشتیم اما برای این کنگره شاخص هایی را تعریف کردیم و از همه صاحب نظران هم دعوت کردیم تا نظرات و نکات مورد نظرشان را مطرح کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کنگره ملی شهدا کار خود را از سال ۱۳۸۵ در استان آغاز کرده است، اظهار کرد: امروز ظرفیت های بسیار خوبی برای برگزاری کنگره ها و یادواره ها در استان مهیا شده به نحوی که سالن برگزاری اجلاسیه و کنگره ملی شهدا پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع و ظرفیت پنج هزار صندلی را دارد.

سرهنگ بهشتی‌راد از تولید ۱۴۰ مستند و چاپ ۱۳۶ عنوان کتاب در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی و پیش بینی های انجام شده سخنران روز اول کنگره ملی شهدا سردار سلامی و سخنران روز دوم هم رییس مجلس شورای اسلامی است اما ممکن است سخنرانان مراسم تغییر کنند.

برچسب ها: شهدا ، کنگره ملی شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.