فرمانده انتظامی استان اصفهان صبح امروز در اجرای طرح تکریم و همراهی فرزندان شهید فراجا از منزل تا مدرسه، نفس ۷ ساله فرزند شهید میلاد امینی از شهدای مدافع امنیت فراجا را تا مدرسه همراهی کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه همراهی دختر شهید مدافع امنیت استوار یکم «میلاد امینی» از منزل تا مدرسه  گفت:  شهدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از امنیت کشور دفاع کردند تا فرزندان ما امروز در آرامش و آسایش و بدون هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی به مدرسه‌رفته و به تحصیل علم و دانش بپردازند و ما هم وظیفه داریم تا از یادگاران شهدا مراقبت و حمایت کرده و نگذاریم تا در فقدان پدرانشان احساس تنهایی و کمبود کنند.


 سردار حمید علینقیان پور افزود: طرح تکریم و همراهی فرزندان شهدای فراجا از منزل تا مدرسه چندین سال است که هم‌زمان با اولین روز بازگشایی مدارس توسط فرماندهان و مسوولان انتظامی در سراسر استان اجرایی می‌شود و امروز هم این طرح در تمامی شهرستان‌های استان در دستور کار فرماندهان انتظامی قرار گرفته است.

 
او گفت:  امروز توفیق حاصل شد تا دختر شهید استواریکم میلاد امینی که امسال اولین سال است که وارد کلاس درس می‌شود را از منزل تا مدرسه همراهی کنیم و تا هم احساس تنهایی نکرده و هم در بین دانش‌آموزان دیگر افتخار کند.

 
فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: شهید امینی، هفتم مهرماه سال ۱۳۹۸ در درگیری با سارقان مسلح مجروح و نهم مهرماه با وجود تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نایل آمد که در آن زمان فرزند دختر وی یک سال و نیم داشت و امروز به سن مدرسه رسیده و وارد کلاس اول ابتدایی می‌شود.


او عنوان کرد: تکریم پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدا یکی از تأکیدات سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور است و ما نیز همواره سرکشی از این عزیزان و رفع مشکلاتشان را در دستور کار قرار داده و همه ساله در مناسبت‌های مختلف آنان را همراهی می‌کنیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کرده و شرمنده آنان نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.