مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه بیش از ۹۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان مصرف شده است.

جهانبخش نوکانی در دیدار با فرماندار شهرستان دیواندره بیان کرد: تامین سوخت ۳۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه ادوات بخش کشاورزی با ساخت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته به صورت الکترونیکی توزیع شد.

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۶۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در دیواندره فعالیت میکند، افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه در بخش کشاورزی این شهرستان ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز تامین و توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان گفت: ۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵ جایگاه CNG در دیواندره فعال هستند و یک باب جایگاه عرضه سوخت نیز در حال احداث است .

نوکانی بیان کرد:تعداد مجاری عرضه موجود و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه‌ها زمینه ارائه خدمات مطلوب و دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده‌های نفتی به خوبی مهیا شده است.

وی با اشاره به تامین و ذخیره سازی نفت سفید نیاز بخش روستایی استان و توزیع الکترونیکی آغاز شده است، افزود: در استان ۶۰ هزار خانوار نفت سفید در استان وجود دارند که سهمیه آنان بر روی کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی کردستان از اجرای طرح تخصیص نفتگاز در مسیر بر اساس اسناد حمل برخط در راستای ساماندهی چرخه عرضه و تقاضای نفتگاز، عدالت در توزیع و صیانت از منابع ملی، مقابله با قاچاق و مصرف نامتعارف سوخت و ... خبر داد و افزود: با همکاری و تعامل فرمانداران و سایر ادارات مرتبط با این شرکت جهت اجرای مطلوب این طرح خواستاریم.

برچسب ها: نفتگار ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.