نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در پی انتصاب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، پیام تبریک خود را صادر کرد.

حجت الاسلام کیوانی نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با ارسال پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین فاطمی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است؛ اینجانب به نمایندگی از مردم انقلابی استان مراتب تشکر و سپاس خود را از رهبر فرزانه انقلاب به خاطر لطف و توجه آن رهبر حکیم به مردم این سرزمین و به جهت انتصاب عالمی با تقوا محبوب و بومی به نمایندگی خود اعلام میدارم. به مردم انقلابی و وفادار دیار خود که اینگونه مورد توجه و توصیف رهبر و مقتدای خویشند تهنیت می‌فرستم.

همچنین به جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج‌سید‌ابوالحسن فاطمی عالم ولایی و مردمی که افتخار اولین نماینده ولی فقیه بومی را در استان چهارمحال و بختیاری نصیب خود نموده اند تبریک عرض میکنم و توفیق روزافزون ایشان رادر انجام مسئولیتی که رهبر فرزانه انقلاب به ایشان سپرده اند مسئلت مینمایم.

ضمن تشکر مجدد از زحمات امام جمعه سابق شهرکرد عالم بزرگوار جناب حجه الاسلام و المسلمین نکونام شفای کامل و صحت و عافیت ایشان را از خداوند متعال خواهانم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار