مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی وظیفه تأمین، نگهداری، حمل و توزیع فراورده‌های نفتی را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان گفت: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی وظیفه تأمین، نگهداری، حمل و توزیع فراورده‌های نفتی را دارد.

سالار خشایی افزود: در بحث نفت سفید وظیفه تأمین و حمل را داریم، با این تفاوت که درخواست نفت سفید باید از طریق تعاون روستایی و امور عشایر انجام بگیرد و شرکت پخش وظیفه حمل را انجام می‌دهد.


وی تاکید کرد: از آنجایی که در فصل زمستان با چالش مواجه می‌شویم، با هماهنگی تعاون روستایی و امور عشایر پیش از بارش باران، نسبت به حمل نفت سفید به مناطق روستایی سخت گذر فاقد گاز طبیعی اقدام می‌کنیم که این مهم هرساله اواخر شهریور ماه شروع می‌شود تا زمانی که بتوانیم سوخت یک ساله این مناطق را تأمین کنیم.


خشایی گفت: بیش از ۱۱۲ فروشنده نفت سفید روستایی و عشایری و شهری در استان وجود دارد ضمن اینکه ارسال نفت بصورت اعتباری انجام می‌گیرد و پایان سال هزینه‌ها به ما پرداخت می‌شود.


وی اضافه کرد : فروشندگان نفت سفید بخصوص مناطق سخت گذر هر چه سریعتر درخواست خود را بصورت الکترونیکی انجام و به ادارات متولی مراجعه کنند. 

خشایی تاکید کرد: سهمیه هر خانوار در کارت بانکی سرپرست خانوار تغذیه و بر اساس همان کارت سوخت توزیع می‌شود.


مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه
 اداره راهداری با همکاری فرمانداران و بخشداران باید جاده های انتقال سوخت به مناطق سخت گذر را تسطیح کنند گفت: بخش سیلاب کلوار، رودریش، زیلایی و چند روستای دیشموک باید راه‌های ارتباطی‌شان مشکلی نداشته باشد تا بتوانیم تا مهرماه سوخت این  روستاها را توزیع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.