مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: اولین ایستگاه آتش نشانی ناحیه صنعتی شماره ۱ شهرستان زرند به میمنت هفته دفاع مقدس و با هدف رفع نیاز واحد‌های تولیدی و صنایع این شهرک افتتاح شد.

حسین میجانی گفت: این ایستگاه به منظور رفع نیاز واحد‌های تولیدی و صنایع مستقر راه اندازی شده است. 

وی بیان کرد: در شهرک‌های صنعتی هم سطح با شهرک صنعتی زرند جز اولویت‌های اول شهرک‌های صنعتی هست که در سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

وی افزود: عملیات ساختمان سازی و تجهیز این ایستگاه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و خرید خودرو آتش نشانی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال بوده است.

 عبدالحسین همتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان هم نبود پایگاه آتش نشانی در این شهرک یکی از مهمترین مشکلات چند ساله این شهرک بود که با پیگیری‌های انجام شده و همکاری ارزشمند مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان خوشبختانه ایستگاه آتش نشانی، ناحیه شماره ۱ صنعتی زرند راه اندازی شد. 

 وی افزود: به دلیل وجود واحد‌های مختلف کوچک و بزرگ مرتبط با صنایع معدنی و ساختمانی و همچنین در دسترس بودن به محور‌های مواصلاتی مورد اقبال سرمایه گذاران و کارآفرینان این شهرک و صنایع همجوار مواجه شده است.

مومنی مدیر شهرک صنعتی زرند گفت :با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال طرح اصلاح روشنایی شهرک صنعتی با استفاده از لامپ‌های کم مصرف در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها: صنایع ، تجهیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار