فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل گفت: هر انسانی اگر ببیند به مظلومی ظلم می‌شود وظیفه حمایت و دفاع دارد، برای همین طرفداری از مظلوم از اصول اساسی دین اسلام است.

سرهنگ باقری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هفتکل گفت: فلسطین امروز در قلب تاریخ در حال قلم زدن از صفحاتی است که شاید هر لحظه آن دیگر تکرار نشود، شاید سال‌ها بعد هر فصل آن در دانشگاه‌ها تدریس شود، خانه‌هایی که شاید دیگر سرپا نشود، کودکانی که شاید دیگر برای ساخت همه آرزو‌ها بزرگ نشوند.

وی در ادامه افزود: همین لحظه هاست که قلب آدمی را به درد می‌آورد، نفس را در سینه حبس می‌کند و چشم‌ها را بر هر دم از رفتاری انسان توسعه یافته کنونی مبهوت می‌سازد و حتی عده‌ای را چنان به واکنش وا می‌دارد که نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند، زبان به اعتراض می‌گشایند، آستین برای کمک بالا می‌زنند.

باقری اظهار داشت: الان جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه یکی شده و همه کسانی که هنوز اندکی انسانیت در دل هایشان زنده است از این همه ظلم به درد آمده است.

وی در پایان گفت: هر انسانی اگر ببیند به مظلومی ظلم می‌شود وظیفه حمایت و دفاع دارد، برای همین طرفداری از مظلوم از اصول اساسی دین اسلام است و برای بسیاری از افراد جنگ با این ظالمان مقدور نیست، اما حداقل یک دفاع، یک اظهار ناراحتی که می‌توان کرد و یک حس انسانی نشان داد

برچسب ها: فلسطین ، حمایت از غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.