استاندار خوزستان گفت: از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جاده امیدیه – جایزان که تاثیر حیاتی در کاهش تصادفات و مرگ و میر در این مسیر دارد به بهره برداری رسید.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه پروژه‌های خوبی در سطح شهر در حال انجام است و شهرداری‌ها اقدامات وسیعی در سطح شهرستان انجام داده اند؛ بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبارات آلایندگی برای ۵۰ پروژه هزینه شده است.

وی افزود: از شرکت بهره برداری نفت آغاجاری بازدید داشتیم که کار‌های خوبی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده‌اند و از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت جاده ۲۳ کیلومتری امیدیه – جایزان که تاثیر حیاتی در کاهش تصادفات و مرگ و میر در این مسیر دارد به بهره برداری رسید.

حسینی محراب ادامه داد: برای مسئله آب و حفر تونل بین دو شهر جایزان و امیدیه که مسیر را کوتاه‌تر می‌کند؛ اقدامات لازم در دست انجام است؛ بام شهر امیدیه نیز که اشراف کامل و چشم انداز خوبی نسبت به شهر فراهم می‌کند با وجود آرامگاه یک شهید بزرگوار تفرجگاه خوبی برای مردم شهرستان ایجاد می‌کند.

استاندار خوزستان در پایان اظهار داشت: طرح‌هایی در زمینه درختکاری توسط بهره برداری نفت آغاجاری در دست پیگیری است که کار بسیار خوب و ارزنده‌ای برای محیط زیست به شمار می‌رود و امیدواریم سایر شرکت‌های نفتی با اقدامات مشابه در بهبود محیط زیست استان مشارکت کنند؛ خوشبختانه صنعت نفت در امیدیه اقدامات متعددی برای رفاه و خدمت رسانی به مردم انجام داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.