مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از تامین و ارسال نفت سفید مورد نیاز خانوار‌های نفت سوز خبر داد.

تیموری گفت: سوخت تأمین شده مورد نیاز خانوار‌های ساکن در روستا‌های بدون گاز طبیعی که مسیر‌های دسترسی آن‌ها با آغاز فصل سرما مسدود می‌شود بدون مشکل در حال توزیع است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: مقدار سهمیه نفت سفید مورد نیاز خانوار‌های ساکن روستا‌ها و بخش‌های بدون گاز طبیعی با توجه به تعدادنفرات خانوار‌های ثبت‌نام شده در سامانه "درخواست فرآورده‌های نفتی" به آدرس اینترنتی newtejaratasan.niopdc.ir و بر اساس سکونت در اقلیم ۱ و ۲ آب و هوای سردسیری استان برآورد شده است.

وی اضافه کرد: بااعلام و اطلاع‌رسانی سهمیه الکترونیک خانوار‌های نفت‌سوز، از نیمه مردادماه امسال متصدیان مجاری عرضه سوخت ملزم شدند قبل از آغاز فصل سرما، سوخت سهمیه خانوار‌های روستا را از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خرید کرده و نسبت به توزیع آن اقدام کنند.

تیموری ادامه داد: برای پیشگیری از هرگونه تخلف در عرضه سوخت به خانوار‌ها از جمله سهمیه نفت سفید و همچنین گازمایع، نگهداری هرگونه کارت بانکی دارای سهمیه فرآورده‌های نفتی سرپرست خانوار، نزد فروشنده یا عوامل فروشندگی نفت سفید و گاز مایع ممنوع است وضرورت دارد سرپرست خانوار با همان کارت بانکی که درسامانه درخواست فرآورده‌های نفتی ثبت‌نام کرده است در زمان دریافت سهمیه با استفاده از کارتخوان فروشندگی، مبلغ سهمیه نفت سفید و سیلندر گازمایع خرید شده را پرداخت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار