فرماندار ویژه مهاباد گفت: احداث یک پارکینگ خودرو سنگین در این شهرستان در دست اقدام است تا رانندگان نیز نیازمند ورود به داخل شهر برای استراحت نباشند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: جلوگیری از ورود خودرو‌های سنگین حمل بار به داخل شهر در ساعات شبانه نیازمند احداث یک پارکینگ عمومی در بیرون از شهر است که بتواند امنیت این خودرو‌ها را تامین کرده و رانندگان نیز نیازمند ورود به داخل شهر برای استراحت نباشند.

وی اضافه کرد: مکان‌یابی واگذاری زمین انجام شده و باتوجه به ضرورا موضوع در کمترین زمان ممکن نسبت به واگذاری آن اقدام خواهد شد.

عباسی بیان کرد: همچنین می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی و یا نحوه واگذاری آن به این بخش در راستای تسریع در راه اندازی این مکان استفاده کرد.

فرماندار ویژه مهاباد ادامه داد: گزارش‌های زیادی از طرف مردم در خصوص پارک خودرو‌های سنگین در داخل شهر به فرمانداری شده که همگی آنها به حق بوده و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به احداث و راه اندازی آن اقدام شود.

به گفته وی، آلودگی صوتی، سلب آرامش عابران و شهروندان، مشکلات ترافیکی، به هم ریختگی مبلمان شهری، تخریب زیرساخت‌های شهری از جمله دغدغه‌هایی است که توسط شهروندان مهابادی بیان شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.