معاون املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گفت: زمین‌های متقاضیان طرح جوانی جمعیت تا پایان سال ساماندهی می‌شود.

ابراهیمی معاون املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گفت: تعداد کل متقاضیان ثبت نامی تا شهریور ماه ۴ هزار و ۷۰۰ خانوار بوده که از این تعداد هزار و ۱۵۰ خانوار در سطح استان بهره‌مند شدند.

وی افزود: تعداد ۳۲۷ متقاضی برای رشتقون و نجم آباد ثبت نام کرده بودند که بخاطر موقوفه بودن و سابقه سکونت ۵ ساله، امکان بهره مندی میسر نشد، اما در حال بررسی است.

به گفته معاون املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی، در شهر‌های شریفیه، آبیک، خرمدشت، دانسفهان و ارداق با ۵۰۰ خانوار متقاضی، در حال واگذاری هستیم.

ابراهیمی گفت: برای تامین زمین در بوئین زهرا با توجه به کمبود زمین، سراغ مناطق طرح توسعه روستایی در تفک و آراسنج خواهیم رفت و یا اینکه با متقاضیانی که امکان همکاری با ما را دارند توافق خواهیم کرد و با این شرایط ۲۴۰ خانوار تعیین تکلیف می‌شوند.

وی ادامه داد: در تاکستان با توجه به تعداد زیاد متقاضی که ۵۹۸ خانوار هستند با یکی از مالکان عمده شهر صحبت و توافق کردیم و تمامی متقاضیان پاسخ مثبت دریافت خواهند کرد.

به گفته معاون املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی، در شهر آبگرم و آوج از ظرفیت زمین ۱۱ هکتاری آبگرم و زمین دانشگاه پیام نور و آزاد استفاده کردیم و ۷۰ متقاضی این شهر را پوشش خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار