پروژه ارتقاء سطح علمی و فنی تنیس‌ روی‌ میز در کشور ترکمنستان با راهبری و برنامه‌ریزی یوسف شریفى آغاز شد.

پروژه ارتقاء سطح علمی و فنی تنیس‌ روی‌ میز در کشور ترکمنستان با راهبری و برنامه‌ریزی یوسف شریفى مربی تیم ملی تنیس‌ روی‌ میز هوپس پسران ایران آغاز شد.

به گزارش روابط‌ عمومی فدراسیون تنیس‌ روی‌میز؛ پروژه ارتقاء سطح علمی و فنی تنیس‌ روی‌ میز در کشور ترکمنستان و زیر نظر فدراسیون جهانی ITTF و کمیته ملی المپیک به مدت سه ماه با راهبری و برنامه‌ریزی سید یوسف شریفی، مربی تیم ملی هوپس پسران ایران در شهر عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان آغاز شد.

این پروژه بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تنیس‌ روی‌ میز و در راستای حمایت و گسترش این رشته در کشور‌های مختلف جهان برگزار می‌شود که با درخواست و مذاکرات صورت‌گرفته میان فدراسیون تنیس‌ روی‌ میز ترکمنستان با همتای ایرانی خود و هماهنگ با فدراسیون جهانی، سید یوسف شریفی به‌عنوان نماینده ITTF انتخاب شد که به مدت سه ماه در این کشور حضور خواهد داشت.

 این دوره جامع آموزشی و علمی در راستای توسعه، گسترش و ارتقاء تنیس‌ روی‌ میز در کشور ترکمنستان با رویکرد آینده‌نگرانه همراه بوده و در آن بازیکنان رده‌های سنی مختلف و مربیان این کشور نیز حضور دارند.

 از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره می‌توان به مواردی همچون بالا بردن سطح دانش علمی، فنی مربیان، ارتقا تکنیک و تاکتیک بازیکنان تیم‌های ملی کشور ترکمنستان، کشف استعداد برای آینده تیم‌های ملی کشور ترکمنستان، آشنایی با آخرین قوانین و مقررات مرتبط با تنیس‌ روی‌ میز در جهان، برگزاری دوره‌های روانشناسی ورزشی برای مربیان و بازیکنان رده‌های سنی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار