دبیر کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی خواهر دباغ از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش علمی کنگره ملی خواهر دباغ خبر داد.

 حسن قراباغی در کارگروه بررسی ارسال مقالات به کمیته علمی افزود: در راستای معرفی بهتر شخصیت خواهر دباغ، بانوی تراز انقلاب اسلامی، همایش علمی کنگره ملی خواهر دباغ در سه بخش مقالات، پایان‌نامه‌های دانشجویی ارشد و دکتری و طرح‌های پژوهشی طراحی شده است.

او با بیان اینکه هدف، تبیین ابعاد مختلف شخصیت این بانوی فرزانه به واسطه فعالیت‌های علمی و پژوهشی است افزود: در این زمینه با پیگیری‌های متقاضیان و پژوهشگران مهلت ارسال مقالات تا ۲۰ مهر تمدید شده است.

دبیر کمیته علمی و پژوهشی کنگره ملی خواهر دباغ با تأکید بر اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مهر امسال به دبیرخانه کنگره ارسال کنند گفت: آثار ارسالی پژوهشگران پس از مهلت تعیین شده برای داوری در اختیار هیئت داوران قرار خواهد گرفت.

او با تأکید بر اینکه تاکنون در بخش پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های ارسالی جمع‌بندی صورت نگرفته، اما در بخش مقالات، آثار قابل توجهی ارسال شده است، افزود: مقالات برگزیده در نشریات علمی پژوهشی به چاپ خواهد رسید.

حسن قراباغی با اشاره به اینکه از نقاط مختلف کشور ثبت‌نام و ارسال مقالات صورت گرفته که نشان از استقبال پژوهشگران دارد، گفت: مقالات و پژوهش‌های ارسالی در راستای معرفی و تبیین ابعاد مختلف شخصیت خواهر دباغ نقش بسزایی دارند، به ویژه که حول محور حوزه‌هایی، چون زندگینامه و احوالات این بانوی مبارز و انقلابی، شکل‌گیری شخصیت سیاسی و اجتماعی و جریان‌شناسی مبارزاتی مرحومه دباغ تدوین می‌شود.

برچسب ها: کنگره ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.