مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، از آغاز به کار رسمی سامانه جامع اعلام بار مجازی در حوزه محمولات کاشی و سرامیک برای اولین‌بار در استان خبر داد.

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در پی درخواست مکرر و متعدد رانندگان استان مبنی بر ایجاد عدالت و وحدت رویه در سیستم توزیع بار به ویژه در حوزه صنایع کاشی و سرامیک که بخش عمده بار‌های استان را به خود اختصاص داده است، مطالعات اولیه و اقدام در جهت تحقق این مهم توسط تیم کارشناسی و مسئولین مربوطه در مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با مشارکت تشکل‌های صنفی انجام شد.

وی افزود: سامانه جامع اعلام بار مجازی استان یزد ماحصل تلاش تیم نامبرده است که طی چند ماه اخیر به صورت آزمایشی با همکاری تشکل‌های صنفی اجرا شد. 

رستگاری خاطرنشان کرد: در نهایت طی یک ماه گذشته ضمن برطرف کردن مشکلات و فراهم شدن زیرساخت‌های موردنظر به صورت حداقلی توسط شرکت‌های باربری، مقدمات آغاز به کار رسمی پروژه هوشمندسازی فرایند حمل‌ونقل تحت سامانه جامع اعلام بار مجازی، فراهم شد تا در هفته جاری شاهد این رویداد و تحول عظیم در حوزه حمل محمولات کاشی و سرامیک استان یزد باشیم. 

وی با بیان اینکه تمام بستر‌های لازم از بعد نرم‌افزاری و مدیریتی برای اجرای پروژه فوق فراهم شده است، ادامه داد: یکی از پیش‌نیاز‌های لازم جهت اجرای گسترده پروژه هوشمندسازی فرایند حمل‌ونقل، برقراری ارتباط بین سامانه صدور بارنامه شرکت‌های حمل‌ونقل با سامانه جامع اعلام بار مجازی استان است. 

این مسئول ادامه داد: تا کنون ۲۵ شرکت به سامانه جامع اعلام بار مجازی متصل شده و پروژه عملاً آماده اجرا است؛ لذا به سایر شرکت‌ها نیز توصیه می‌شود در اسرع وقت و حداکثر طی هفته جاری نسبت به این امر اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.