کارشناس حوزه معاونت بهره‌برداری اقتصادی، امور مجامع و شرکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف به تولید پرداخته است و این قدم مهمی است.

سید حسن حجتی، کارشناس حوزه معاونت بهره‌برداری اقتصادی، امور مجامع و شرکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه درباره مشارکت سازمان اوقاف با شرکت‌های دانش بنیان گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه نگاه سنتی مبنی بر سرمایه‌گذاری در بانک با پول‌های سپرده را ندارند. رئیس سازمان خواست به فرمایشات حضرت آقا مبنی بر مولدسازی، اشتغال‌زایی و تحقق شعار‌های سال جامعه عمل بپوشانند. حدود ۴۰ درصد سهام شرکت به نام سازمان اوقاف است. کلاً شرکت‌های این سازمان با سهام‌داری موقوفات شکل می‌گیرد.

پویان قلندری، مدیر یکی دیگر از شرکت‌های دانش بنیان درباره نقش این سازمان در تولید تجهیزات پزشکی گفت: سازمان اوقاف در حوزه تجهیزات پزشکی قدمی برداشته که مدام در آن تولید صورت می‌گیرد. ما شتاب‌دهنده تولید تجهیزات تخصصی پزشکی هستیم. ما و ۱۰ شرکت زیر مجموعه، محصولات خاص پزشکی را تولید می‌کنیم. محصولاتی که یا در کشور تولیدکننده ندارند، یا اگر تولیدکننده دارند حجم تولیداتشان پایین است. این محصولات مستقیم با مراکز درمانی در ارتباط هستند. یعنی محصولاتی نیستند که شما در داروخانه‌ها یا مراکز فروش تجهیزات پزشکی ببینید.

در حال تکمیل ...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار