جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی استان به ریاست استاندار البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع استان به ریاست استاندار البرز و دبیری دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و اعضای کمیسیون در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد. 

عبدالهی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای ساماندهی اتباع در استان شکل گرفته گفت برای رسیدن به شرایط مطلوب باید برنامه ریزی دقیق تری طی تعامل و همپوشانی تمامی مسئولان مربوطه شکل گیرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز از طرد بیش از ۲۶ هزار اتباع خارجی غیرمجاز از استان طی ۶ ماهه اول سال خبر داد و گفت: برای رسیدن به شرایط مطلوب در خصوص ساماندهی اتباع باید قرارگاهی با این عنوان در استان راه اندازی شود. 

وی ادامه داد: باید ساختار های تدوین شده بر مبنای مصوبات نشست های تخصصی با همکاری تمامی مسئولان به مرحله اجرا درآید.

استاندار البرز گفت: اکنون عزم و اراده ملی برای ساماندهی اتباع معطوف شده و در چنین بستری به تبعیت از دستورالعمل های کلان با تفکری واحد برای اجرای قوانین در استان اقدام می شود.

وی افزود: باید در نظر داشته باشیم که معاندان بدنبال روزنه هایی برای ایجاد تنش و تبلیغات منفی در ابعاد مختلف هستند از این رو ضرورت دارد که در اقدامات و تصمیمات اخذ شده تمامی جوانب را در نظر بگیریم.

عبدالهی گفت: استان البرز با ۲ سال فعالیت برنامه محور در حوزه ساماندهی اتباع دارای رتبه نخست کشور در این حوزه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.