سفر عریض و طویل فدراسیون وزنه‌برداری به اسپانیا از سوی دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها توجیه شد.

نامنی رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان در تازه‌ترین اظهاراتش مدعی شد فهرست منتشره در فضای مجازی از مسافران اعزامی به رقابت‌های جهانی اسپانیا فهرست اولیه بوده است و از ۳۹ نفر فقط ۲۰ نفر اعزام شده اند.

وی مدعی شد: لیستی که فدراسیون وزنه‌برداری برای اعزام به مسابقات اسپانیا ارائه کرد ۳۹ نفر بود که با بررسی شورای برون مرزی این لیست به ۲۰ نفر کاهش پیدا کرد و لیست نهایی تیم وزنه‌برداری به مسابقات اسپانیا همان ۲۰ نفر است و کلیه همراهان از لیست خط خوردند.

این در حالی است که گفته می‌شود این افراد به صورت شخصی و با هزینه خودشان سفر کردند و با یک طیاره دیگر به دیدار سرزمین ماتادور‌ها رفته‌اند. اما باید دید باز هم فدراسیون وزنه‌برداری عامل دریافت روادید برای این نفرات بوده و آیا فدراسیون در این اعزام‌ها دخیل بوده است یا خیر؟

بعد از برملا شدن لیست متقاضیان سفر توریستی به اسپانیا بهترین توجیه همین می‌تواند باشد که آنها با هزینه شخصی خودشان رفتند.

به نظر می‌رسد نوع دریافت ویزا، محل اقامت و ... اگر بعد از این با هزینه خودشان هم انجام شده باشد باز هم نام این افراد با عناوین فدراسیونی و فنی برای دریافت روادید اعلام شده است.

آقای دنیا مالی در همین روز‌های اخیر با چالش‌هایی روبرو شده است که البته همراهان او در وزارت به آن اشراف دارند! اما وزیر ورزش و جوانان باید از این به بعد با ذره بین خودش در فدراسیون‌ها تحقیق و تفحص کند.

به نظر می‌رسد بازرس‌های فدراسیون‌های ورزشی باید در این زمینه نقش داشته باشند و برخی اتفاقات را رصد کنند و شورای برون مرزی نیز بعد از موافقت با تعداد مسافران نحوه دریافت روادید همراهان را هم مورد رصد قرار دهد.

در ورزش ما جایی که در رقابت‌های مهم المپیک مربیان با تلفن همراه ورزشکاران را کوچ می‌کردند و صرفه جویی در هزینه ملاک بود و در مواقعی کمبود حقوقدان ورزشی، روانشناس و ... به ما ضربه زد، اما در این رقابت‌ها به نظر می‌رسد اعزام آدم‌های اضافه ضرورت دارد چرا که مدال دست نیافتنی شده است و مهم خاطرات یک سفر تفریحی به اسپانیا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
طیاره! کوچ! کی شمارو استخدام میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
خدا لعنتتون کنه که یه کارگر باید 800 متر بره زیر زمین کلنگ بزنه برا یه لقمه نون اونوقت جسدشون بیاد بیرون یه عده هم با پول این ملت میرن اسپانیا عشق و حال
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
هزینه رو خودشون دادند از جیب خودشان فقط اسم ها رو با هم دادند

میخواستن با هم تو یک پرواز باشند و ...
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
هزینه رو خودشون دادند از جیب خودشان فقط اسم ها رو با هم دادند

میخواستن با هم تو یک پرواز باشند و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
مثل پاریس که همه رفتند
آخرین اخبار