مدیر کل حج و زیارت کردستان گفت: تاکنون ۱۰ کاروان حج عمره به استان کردستان اختصاص داده شده است.

کاوه شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در آخرین پیگیری‌های انجام شده، سه کاروان جدید حج عمره با ظرفیت ۳۲۰ نفر به استان کردستان اختصاص یافته است.

مدیر کل حج و زیارت کردستان  با بیان اینکه در مجموع تاکنون ۱۰ کاروان حج عمره با ظرفیت یک هزار و ۱۲ نفر به این استان اختصاص یافته است، گفت: تاکنون ۲ کاروان زائران حج عمره شامل ۲۱۸ نفر از سنندج و مریوان عازم سرزمین وحی شده اند.

شیرزادی افزود: چهارم مهر سومین کاروان شامل ۸۸ نفر از سنندج و ۱۰ مهر نیز چهارمین کاروان شامل ۹۲ نفر از سنندج عازم سفرزمین وحی خواهند شد.

وی یادآور شد: براساس برنامه زمانبندی ۱۱ مهر کاروان ۸۴ نفره از شهرستان بیجار، ۱۳ مهر کاروان ۱۲۴ نفر از دهگلان و ۱۶ مهر کاروان ۸۶ نفره از شهرستان سقز عازم این سفر معنوی می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان با بیان اینکه ودیعه گذاران حج عمره می‌توانند در دو فرجه زمانی از ۱۷ شهریورماه تا ۱ دی‌ماه تا تکمیل ظرفیت با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و کاروان خود را انتخاب کنند، افزود: درصورتی‌که شخص زائر به هر دلیلی نتوانست کار ثبت‌نام را انجام دهد به دفاتر زیارتی مراجعه کنند تا در آنجا همکاران با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شده و کار ثبت‌نام از فرد زائر را در صورت عدم تکمیل ظرفیت به سرانجام برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.