مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: چهار هزار و ۱۷۰ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار طی ۶ ماهه اول امسال تامین و به استان تخصیص داده شد.

ولی اله زمانی گفت: سه هزار و ۴۷۸ تن برنج از انواع هندی "۱۱۲۱" و پاکستانی و ۶۹۲ تن شکر سفید برای مصرف خانوارها، صنف و صنعت از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شد.

وی اظهار داشت: از این میزان برنج توزیع شده، سه هزار و ۳۶۰ تن برنج هندی "۱۱۲۱" و ۱۱۸ تن برنج پاکستانی بوده که در بسته‌بندی ۱۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای توزیع به صنوف عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها در سطح استان زنجان تحویل شد.

زمانی با اشاره به توزیع ۶۹۲ تن شکر سفید میان صنوف عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها و غرفه های میادین تره بار در سطح استان، گفت: این محصول در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در سطح استان توزیع می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طی سه سال گذشته ۳۰ هزار و ۵۰۹ تن برنج و شکر برای تنظیم بازار و تامین نیاز مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر به استان زنجان تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: در این مدت، ۱۲ هزار و ۹۶۵ تن برنج در قالب ۵۵۶ تن برنج پاکستانی، پنج هزار و ۱۱۹ تن برنج تایلندی رده ب، ۶۶۶ تن برنج تایلندی هومالی، ۱۶ هزار و ۶۲۴ تن برنج هندی ۱۱۲۱ در بسته‌بندی های ۱۰، ۴۰ و ۵۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته بندی و توزیع میان شهروندان عادی، عاملان توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی ها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شد.

زمانی اظهار داشت: طی این مدت همچنین ۱۷ هزار و ۵۵۴ تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در سطح استان توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.