معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: هفته گذشته با تلاش ۲۵۶ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر ۷۸ عملیات امداونجات پوشش داده شد.

 رضا حاجیلری معاون امدادونجات استان با اشاره به حوادث هفته پیش گفت: از ۲۴ تا ۳۱ شهریور ماه ۲۵۶ امدادگر و نجاتگر استان در قالب ۹۴ تیم در ۷۸ ماموریت خدمات امدادی ارائه دادند.

وی افزود: حوادث پوشش داده شده در این مدت ۵۷ مورد جاده‌ای و ترافیکی، ۱۱ مورد سیل و آبگرفتگی، ۵ مورد مفقودی و ۵ مورد از دیگر حوادث بوده است.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: طی ۷ روز گذشته تیم‌های امدادی دو عملیات جستجوی مفقودی که هر کدام ۳ روز طول کشیده اند را با موفقیت به سرانجام رساندند.

وی گفت: در حوادثی که جمعیت هلال احمر گلستان از شنبه تا جمعه پوشش داده است، از ۷۱۵ نفر حادثه دیده، ۳۵۳ نفر امدادرسانی شده و ۱۲۲ نفر مصدوم شدند. همچنین جمعیت هلال احمر ۴۶ نفر از این مصدومین را به مراکز درمانی انتقال داده است.

حاجیلری در خصوص خودرو‌های به کارگیری شده خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۸ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروی نجات، خودروی کمکدار و موتورلانس استفاده شد.

وی با اشاره به شهرستان‌ها و پایگاه‌هایی که بیشترین حوادث به آنها گزارش شده و پوشش داده اند گفت: ۳ شهرستان گالیکش، گرگان و آزادشهر در سطح شهرستانی پوشش بالاتری را داشتند و پایگاه‌های سه راهی گالیکش و زرین گل هم در سطح پایگاهی بالاترین آمار حوادث را داشتند.

وی ادامه داد. بین پایگاه‌ها از لحاظ تعداد پوشش امدادی پایگاه‌های خوش ییلاق آزادشهر، چهارباغ گرگان و واکنش سریع استان به طور مساوی در جایگاه سوم قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار