مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، گفت: ۲۴۵ مورد بازرسی از ابتدای شهریور تاکنون در حوزه لوازم‌التحریر در سطح استان انجام شده است که ۴۹ پرونده تخلف به ارزش ۱۹۱ میلیون ریال برای متخلفان تنظیم شده است.

غلامرضا سالاری در خصوص تخلفات صورت گرفته در حوزه لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: طرح نظارتی خود را از پانزدهم شهریور شروع کرده و تا ۱۵ مهرماه ادامه می‌دهیم که با دستگاه‌های مختلف و به صورت گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی مطابق با برنامه‌های هر ساله اجرا می‌شود.

او افزود: در این خصوص تاکنون ۲۴۵ واحد مورد بازرسی را در سطح استان انجام دادیم که با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دیگر این طرح را پیگیری کردیم و در همین راستا ۴۹ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۹۱ میلیون ریال در حوزه نوشت‌افزار تنظیم و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد که بیشترین تخلف در زمینه گران‌فروشی بوده است.

سالاری گفت: عملا هنوز از این طرح باقی مانده و ما درگیر بازگشایی مدارس هستیم. شهروندان شکایات خود را به سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات اطلاع دهند تا ما را در برخورد با متخلفان کمک کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، در خصوص تخلفات صورت گرفته در نمایشگاه لوازم‌التحریر، گفت: در بخش لوازم‌التحریر نمایشگاه، بازرسی سازمان و اتاق اصناف حضور دارند و در حال بررسی هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار