مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۹ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در همدان خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت و گاز به ارزش سه میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

او گفت:شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط تانکر غیر مجاز و سوخت کشف شده و احتساب مدت بازداشت به پرداخت ۶ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو کامیون کشنده، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود

او همچنین از محکومیت ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریالی قاچاقچی کود شیمیایی یارانه‌ای در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ برای قاچاق ۲۹۵ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال رسیدگی شد.

یونسی گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف علاوه بر الزام عرضه کالا در شبکه به پرداخت جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم شد.

او گفت: ماموران پاسگاه ویان کبودرآهنگ در حین گشت زنی محموله را از یک خودرو وانت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.