مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام گفت: در نیمه نخست سال جاری ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۷۴۱ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی رشته‌های مختلف در مراکز دولتی و خصوصی استان ارائه شده است.

حمیدرضا رئیسی اظهار کرد: از این تعداد آموزش انجام شده به کارآموزان یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۶۵ نفر ساعت با تعداد هشت هزار و ۵۹۵ نفر مربوط به آموزش در بخش دولتی و ۷۸۵ هزار و ۲۸۵ نفر ساعت با تعداد سه هزار و ۲۶۱ نفر نیز مربوط به بخش خصوصی بوده است.

وی افزود: این آموزش‌ها برای کارآموزان در قالب ۱۳۶ رشته فعال از ۲۸۸ حرفه آموزشی موجود در استان انجام شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام با اشاره به فعالیت ۲۲۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در این استان، یادآور شد: از این تعداد ۱۲۰ آموزشگاه در سطح شهر ایلام قرار دارد که در ۲۸۸ حرفه چهار شاخه صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ هنر آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام بیان کرد: آموزش‌های ارائه شده در این سازمان تقریبا به صورت رایگان انجام می‌پذیرد و تنها مبلغ ناچیزی از افراد شرکت کننده برای ثبت نام و صدور گواهینامه دریافت می‌شود.

وی ابراز کرد: این دستگاه متعهد است امسال بیش از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به گروه‌های هدف با کمک ۱۵۳ مربی خود ارائه کند.

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.