فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات چابهار گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با شعار "در راه فتح قله‌ایم"، ۱۸ عنوان برنامه به همت مدیران و کارکنان بسیجی شاغل در ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در حال برگزاری است.

سرگرد پاسدار فرامرز سراوانی  اظهار کرد: با شعار "در راه فتح قله‌ایم"، با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران به عنوان بنیانگذاران حماسه عظیم دفاع مقدس، برنامه غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای کارمند و تجلیل از مدیران و رؤسای جانباز و ایثارگر ادارات اجرا شده و در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس، گروه‌های جهادی ادارات چابهار با هدف خدمت‌رسانی به مناطق شهری و روستایی شهرستان اعزام و کارکنان بسیجی ادارات ضمن فضاسازی و آذین بندی ورودی ادارات، با برپایی میز‌های خدمت جهادی، به مراجعان خدمات ارائه خواهند داد.

فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی ادارات چابهار گفت: برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و حلقات صالحین، حضور مدیران و کارکنان در نماز جمعه، تقدیر از فرماندهان پایگاه‌های برتر و پویش نذر خون از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس بسیج ادارات در شهرستان چابهار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار