فرماندار سیرجان بر لزوم ساماندهی و ساخت مقبره‌ای درخور شأن شهدای امامزاده علی (ع) این شهرستان تأکید کرد.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان، به مناسبت هفته وقف، ضمن گلباران مزار شهدای بقعه متبرکه امامزاده علی (ع)، بر ضرورت ساماندهی و احداث مقبره‌ای در شأن و مقام شهدای این مکان مقدس تأکید کرد.

 وی در این بازدید با اشاره به اهمیت جایگاه امامزاده علی (ع) و شهدای مدفون در این بقعه، خواستار تسریع در اجرای طرح‌های مربوط به این مکان شد.

در این بازدید که با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، جمعی از مدیران، مسئولان محلی و دیگر همراهان انجام شد، مقرر گردید که طرحی جامع برای ساماندهی و احداث صحن و یادمان شهدا از سوی اساتید معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان انجام شود. 

این طرح قرار است با الهام از معماری اسلامی و ایرانی و همچنین رعایت همخوانی با صحن مطهر امامزاده علی (ع)، در اسرع وقت به اجرا درآید تا فضای مناسبی برای زائران و بازدیدکنندگان فراهم شود و یاد و خاطره شهدا به شکل شایسته‌ای گرامی داشته شود. 

علی یعقوبی پور همچنین بر لزوم همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های مرتبط برای تسریع در انجام این پروژه تأکید و ابراز امیدواری کرد، این اقدام در راستای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام والای شهدا باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار