فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس باهدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ۷۵ عنوان برنامه در شهرستان زهک اجرا می‌شود.

علی محبی  ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، تشریح برنامه‌های این سازمان برای هفته دفاع مقدس بیان کرد: امروزه هدف از این برنامه‌ها جلب‌توجه افکار عمومی به اهمیت دفاع مقدس و یادآوری دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس ایران و استفاده از فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است تا به نسل‌های آینده منتقل شود.
 
 وی افزود: باتوجه‌به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و جلسه با هماهنگی ستاد برگزاری هفته دفاع بیش از ۷۵ برنامه در زهک برگزار می‌شود، از جمله برنامه‌های اجرایی ادارات، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت فضاسازی حجمی از شهرستان را با همکاری شهرداری شهرستان و ادارات ورودی مجتمع جهت نصب بنر و تابلو‌های مناسبتی و سنگرسازی از جمله اقدامات مهمی است که قبل از آغاز هفته دفاع مقدس انجام شده است.
 
 محبی خاطرنشان کرد: با توجه اینکه دشمن با برنامه‌ریزی‌های بر افکار عمومی و به‌ویژه نسل جوان امروز دارد وظیفه ماست تا نشر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل نوجوان، زنده نگه داریم و یاد و نام شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و ترویج شعار‌های انقلابی و اسلامی با رویکرد بسیجی در برنامه‌های این هفته قرار دهیم.
 
 فرمانده سپاه زهک تصریح کرد: از جمله اقدامات دیگری که در هفته دفاع مقدس در اولویت اصلی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت قرار دارد تقدیر از جانبازان و رزمندگان شاغل در مناطق، غبارروبی و اهدای گل به مزار شهدای گمنام، تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای منطقه و برپایی نمایشگاه عکس و یادواره‌های خانگی با عنوان قهرمان محله از برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار