مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان از سرعت گرفتن روند اجرایی بهسازی باند فرودگاه شهدای بم خبر داد.

با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بم، مدیر کل بهسازی و توسعه فرودگاه ها، صادق دادالله پور معاون عمرانی فرمانداری بم، امین باقری نماینده اجرائی و عمرانی منطقه ویژه اقتصادی بم، مدیر کل فرودگاه‌های استان از روند اجرایی پروژه بهسازی باند فرودگاه شهدای بم و سطوح عوامل پروازی آن بازدید شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بم در حاشیه این بازدید بر تسریع در روند پروژه و نیز پیش بینی برای تطویل باند در آینده تاکید کرد و گفت: نیاز است تا پیش بینی لازم برای تطویل باند در آینده و نیز عملیات فعلی با سرعت بیشتری انجام شود.
 
محمدرضا زحمتکشان مدیر کل عمران و توسعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پروژه‌های عمرانی و بهسازی فرودگاه‌های استان کرمان در اولویت آن شرکت قرار دارند.

وی به دیگر عملیات عمرانی فرودگاه‌های استان کرمان اشاره کرد و افزود: پروژه بهسازی فرودگاه شهدای سیرجان در شرف اتمام و بهره برداری هستند.

 زحمتکشان تصریح کرد: پروژه احداث دیوار حفاظتی فرودگاه شهدای جیرفت نیز با سرعت مناسب در حال انجام است. 

علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان هم با اشاره به سرعت گرفتن روند اجرایی بهسازی باند فرودگاه شهدای بم از اهتمام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بم و نیز تعامل و حمایت فرماندار و مسئولان منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم به منظور پشتیبانی تجهیزات، ادوات و ملزومات مورد نیاز پروژه بهسازی باند فرودگاه شهدای بم خبر داد.

وی افزود: در کنار انجام پروژه بهسازی باند این فرودگاه عملیات بهسازی ترمینال فرودگاه شهدای بم با اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و منطقه اقتصادی ارگ جدید در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار