مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی سیب و سوران گفت: قرآن کریم، نسخه شفابخش بشریت و نور هدایت در ظلمتکده دردآور و دهشتناک کنونی است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید عباسی در محفل نورانی انس با قرآن کریم که در سومین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور غلامعلی سهرابی فرمانده سپاه سیب و سوران، فرشاد گرگیج فرماندار، فرمانده انتظامی و تنی چند از مسئولین و فرهنگیان شهرستان در آموزش‌وپرورش شهرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، بیان کرد: قرآن کریم، نسخه شفابخش بشریت و نور هدایت در ظلمتکده دردآور و دهشتناک کنونی است. مصلحان و رهبران که سکان‌داران کشتی هدایت در این دریای پرتلاطم هستند، هرچه با این کتاب آسمانی آشناتر باشند، جامعه را بهتر به ساحل می‌رسانند.

 وی ادامه داد: در این فـضای آلوده مـادیات، شایسته است در دریای بی‌کران معنویت قـرآن کریم شنا کرد، تا از پلیدی‌های دنیا پاک شد و این، جز با انس مدام با این کتاب آسمانی ممکن نیست.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی باتوجه‌به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی درباره اهمیت قرآن: افزود: قرآن کلام پروردگار مهربان است. خواندن و نگاه به آیات آن، زنگار را از دل می‌زداید و انسان با تلاوت هر آیه، پله‌ای از نردبان معنویت را طی می‌کند. این تـلاوت، خود زمینه انس را فراهم می‌آورد.

 در ادامه این محفل نورانی سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی عنوان کرد: هر چیزی زیوری دارد و زیور قرآن، صدای خوش است.

 وی ادامه داد: جوانان، سرمایه انسانی یک جامعه به شمار می‌آیند. ایجاد تحریف و شبهه در اعتقادات این گروه، از سلاح‌های دشمن است و راه مبارزه با این حربه، انس با قرآن است.

 سهرابی یادآور شد: تنها با کمک نور معنویت و معرفت می‌توان در این ظلمتکده دنیایی قدم برداشت و به سرمنزل مقصود رسید. این نور، در سایه انس با قرآن به دست می‌آید.

 فرمانده سپاه سیب و سوران در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مراحل پی‌ریزی تمدن اسلامی، شکل‌گیری کشور یا جامعه اسلامی است. در جامعه اسلامی باید هدایت و معیار‌های قرآنی مورد تبعیت قرار گیرند. از همین رو، با تأکید فراوان بر انس با قرآن کریم در راستای تحقق جامعه قرآنی و همچنین، ذکر مراحلی برای پیاده‌سازی انس با قرآن کریم در جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار