دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت کشور با بیان اینکه گره گشایی از مشکلات مردم یکی از ویژگی‌های مدارس علوم دینی است تاکید کرد: طلاب علوم دینی باید در این زمینه پیشگام باشند.

حجت الاسلام کاظم لطفیان در مراسم عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه ربانیه چنارلی در بخش گلیداغ شهرستان مراوه‌تپه گفت: تبیین درست حق و جلوگیری از باطل از دیگر ویژگی‌های مدارس علوم دینی است و طلاب باید نسبت به تحقق این ویژگی‌ها که برگرفته از کلام خدا و پیامبر اسلام (ص) است، تلاش کنند.

وی با بیان اینکه غده بدخیم رژیم غاصب صهیونیستی بدترین باطل‌هاست که باید جلوی آن گرفته شود، افزود: مدارس علوم دینی و طلاب وظیفه دارند در راستای سیره پیامبر (ص)، جریان باطل و گمراهی را با مغز به زمین بکوبند و نابود کنند تا آثاری از آنها باقی نماند.

حجت الاسلام لطفیان گفت: طلاب علوم دینی باید مبارزه با نفس، مبارزه عملی با باطل و مذاهب شرک در جامعه و سفر بخاطر تبلیغ دین خدا را در دستور کار خود قرار دهند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم در این مراسم با تاکید بر ضرورت تحکیم وحدت از سوی امت اسلام و پرهیز از اختلاف و تفرقه افزود: سال‌هاست دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند و باید همگان به خصوص علما و روحانیون مراقب باشند تا در این دام گرفتار نشوند.

آیت الله نورمفیدی گفت: آمریکا، انگلس و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی اسلام و از طراحان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند.

او ادامه داد: به لطف خدا در ایران اسلامی از جمله استان گلستان شیعه و سنی در کنار هم با صدق و صفا زندگی مسالمت آمیزی دارند و این وحدت و برادری آنها در جهان اسلام نمونه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.