سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: امسال به مناسبت روز قم ۱۴۰ برنامه در تمام مناطق شهر قم اجرایی خواهد شد.

اجرای ۱۴۰ برنامه از سوی شهرداری به مناسبت روز قم
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید محمود موسوی منش در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه ریزی‌ها برای بزرگداشت روز قم توسط شهرداری قم گفت: امسال ۱۴۰ برنامه شامل دیدارها، رونمایی طرح‌ها و برنامه‌ها و افتتاح طرح و میز خدمت پیش بینی شده است. 
 
 موسوی منش افزود: در دهه فرهنگی قم تلاش شده توزیع عادلانه‌ای در مناطق انجام شود و در تمام مناطق قم جشن‌ها ومیز‌های خدمت برگزار خو اهد شد. 
 
وی از اجرای طرح کریمانه در شهر قم خبر داد و افزود: در قالب این طرح خدماتی رایگان به مردم شهر ارایه خواهد شد و کاروان کریمانه نیز با همکاری تولیت حرم مطهر در روز ورود حضرت معصومه (س) کاروانی از چهار راه معصومیه تا حرم مطهر بانوی کرامت راه اندازی خواهد شد.
 
 وی ادامه داد: تاریخ شفاهی محلات، مهر کریمانه ویژه نوجوانان، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در بوستان‌های مختلف شهر با هدف گذاری جوانان و نوجوانان اجرا خواهد شد. 
 
مدیر کل ارتباطات و بین الملل شهرداری قم هم جلوه‌های علمی پژوهشی، میراثی وتاریخی را از ظرفیت‌های استان عنوان کرد و گفت: باید این جلوه‌های مختلف قم باید تقویت و معرفی شود و خیزشی برای معرفی شهر اهل بیت صورت گیرد.
 
مهدی کلانتر زاده افزود: امسال ۳۴۶ طرح عمرانی و فرهنگی و ورزشی با اعتبار ۸۰ هزار میلیارد ریال در شهر قم و در حال عملیات و اجرایی قرار دارد. 
 
 کلانتر زاده با اشاره به اینکه ۱۷ میز خدمت نیز با اولویت مساجد در روز قم پیش بینی شده است گفت: دوره شهروند پرسش گر و مدیر پاسخگو با حضور مدیران قم به مناسبت روز قم هم انجام خواهد شد.
 
همچنین جشن بزرگی هم در میدان امام خمینی در شهر قم همزمان با سالروز ورود برگزار خواهد شد. 
 
۲۳ ربیع الاول همزمان با ورود حضرت معصومه به قم به عنوان روز قم نامگذاری شده است.

برچسب ها: روز قم ، شهرداری قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار