مدیر کل تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) با شهردار منطقه هفت دیدار و از اقدامات شهرداری قم پیرامون بیت امام راحل قدردانی کرد.

به نقل از شهرداری قم، مدیر کل تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در دیدار با شهردار منطقه هفت  ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شهرداری در سال‌های اخیر گفت: تلاش کارکنان شهرداری قابل تقدیر و تشکر است و پرسنل شهرداری از زحمت کش‌ترین قشر هستند.

وی افزود: خدمات شهرداری منطقه هفت شهرداری قم در محدوده بیت حضرت امام (ره) بسیار برجسته و اثرگذار بوده و از زحمات کارکنان زحمت کش شهرداری در این زمینه سپاسگزاریم.

محمد رمضانی، مدیر منطقه هفت شهرداری قم نیز با اشاره به نیاز کشور به حفظ ارزش‌ها و آثار تاریخی و انقلابی گفت: مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای حفظ و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی در سطح شهر به کارگرفته و بیت حضرت امام (ره) نیز یکی از این مجموعه‌ها است که به لحاظ تاریخی و فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: ما به عنوان مدیران شهر وظیفه داریم در زمینه فرهنگ و حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش کنیم تا زحمات گذشتگان برای نسل‌های بعدی روشن باشد و نسل جدید را با این فرهنگ آشنا کنیم.

در خاتمه این مراسم نیز مدیر کل موسسه تنظیم و نشر اثار حضرت امام خمینی (ره) با اهدای لوح تقدیری از زحمات شهرداری منطقه هفت تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار