مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس از راه‌اندازی نخستین مرکز داده شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های صنعتی کشور در شیراز خبر داد.

نشست فصلی مدیران علمی نواحی سپاه فجر استان فارس با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر امروز، ۲ مهرماه به میزبانی شیراز برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس در این نشست گفت: در حوزه‌های مختلفی نظیر علوم انسانی، روان‌شناختی، جاذبه‌های علمی و ... برنامه‌هایی عملیاتی برای نقش‌آفرینی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استان داریم.

مجید میکائیلی با تقدیر و تشکر از نگاه ویژه هیئت رئیسه سپاه فجر فارس به موضوعات علمی بیان کرد: بحمد استان فارس در حوزه زیرساختی در مباحث علمی سپاه به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شده است.

او با بیان اینکه نگاهی توسعه‌ای به تمامی شهرستان‌های استان داریم، تصریح کرد: اولین مرکز داده شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های صنعتی کشور جلوتر از پایتخت و سایر کلانشهر‌ها در شیراز محقق خواهد شد.

به گفته مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس، این مرکز داده چند هزار واحد صنعتی و چند صد شرکت دانش‌بنیان را پوشش خواهد داد.

در پایان این نشست از چند تن از مدیران علمی نواحی سپاه فجر استان فارس با لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار