مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در نخستین جلسه این شورا با تاکید بر ضرورت اصلاح و به روزرسانی برنامه‌های هلدینگ آن را لازمه موفقیت دانست.

عابدی نژاد مدیر عامل شرکت در نخستین جلسه شورای تحول شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه با تاکید بر ضرورت اصلاح و به روزرسانی برنامه‌های هلدینگ آن را لازمه موفقیت دانست و گفت: برای شرکت‌داری با کیفیت، افزایش بهره‌وری و ارتقای جایگاه شرکت در کشور باید چارچوب‌ها و شاخص‌ها را بر اساس استاندارد‌های ملی و بین‌المللی به روز و تعریف کرد.

نخستین جلسه شورای تحول شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در محل این شرکت برگزار شد. 

عابدی نژاد، مدیر عامل شرکت در این جلسه با یادآوری راهبرد‌های شرکت در مسیر توسعه، اصلاح و تحول در برنامه‌ها و روش‌های اجرایی را یکی از عوامل موفقیت هر بنگاه اقتصادی خواند و گفت: هر بنگاه اقتصادی برای موفقیت و انجام ماموریت‌های خود باید با توجه به شرایط بیرونی و امکانات و ظرفیت درونی برنامه ریزی و نقشه راه تعریف کند، بنابراین تحول، اصلاح و به روزرسانی برنامه‌ها یکی از الزامات موفقیت است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

عابدی نژاد با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه توانسته است به یک هلدینگ معتبر در حوزه سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی تبدیل شود، تاکید کرد: کار‌های بزرگی تا امروز در شرکت انجام شده است، اما هنوز راه زیادی پیش رو وجود دارد و برای رسیدن به اهداف تعیین شده و جایگاه ایده‌آل نیاز به یک انسجام گروهی، افزایش تعامل در تمام هلدینگ و تبیین وبه روزآوری استراتژی‌ها در ستاد و شرکت‌های تابعه داریم.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه با تاکید بر اهمیت تشکیل شورای تحول در هلدینگ افزود: برای شرکت‌داری با کیفیت، افزایش بهره‌وری و ارتقاء جایگاه شرکت در کشور باید چارچوب‌ها و شاخص‌ها را بر اساس استاندارد‌های ملی و بین‌المللی به روز و تعریف کرد و به همین منظور این شورا با کمک کمیته‌های تخصصی مختلفی که در ذیل خود دارد ضمن انجام مطالعات و بررسی‌های کارشناسانه این شاخص‌ها و استاندارد‌ها را مشخص می‌کنند.

این شورا با هم افزایی و تعامل شرکت‌های زیرمجموعه، فعالیت‌های پیشنهادی خود را در چند حوزه اصلی از جمله برنامه‌ریزی، اقتصادی و سرمایه گذاری، طراحی و تولید و نظارت بر امور شرکت‌ها دنبال خواهد کرد و مقرر شده است با توجه به ماهیت شرکت‌های فرعی، به صورت اولویت‌بندی اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار