«داستان ما مردم» اسم کتابی است که از شکل‌گیری شبکه مردمی فعالان فرهنگی به نگارش درآمده و سعی دارد یکی از مهم ترین مسائل امر حکمرانی را تبیین نماید.

 کتاب «داستان ما مردم» با موضوع تجربه‌نگاری فرآیند شکل‌گیری شبکه مردمی فعالان فرهنگی و ارائه راه‌کارهای ایجاد و گسترش کنشگری اجتماعی با تکیه بر تجربه شکل‌گیری جامعه ایمانی مشعر توسط انتشارات دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این پژوهش در راستای یکی از مهم‌ترین مسائل امر حکمرانی، یعنی چگونگی به میدان آوردن مردم در راستای اهداف حاکمیت شکل گرفته است و در تلاش است تا در طراحی فرآیندی که منجر به تحقق این مهم در سطح جامعه شود و این تصورات مفهومی را به تصدیق مصداقی برساند، قدمی بردارد و در حد توان از شکاف و فاصله بین مردم و حاکمیت پیش‌گیری نماید.

این گزارش حاکی است: مساله اصلی این پژوهش، فرآیند شکل‌گیری جامعه ایمانی مشعر به مثابه شبکه مردمی فعالان عرصه هیات و ثبت تجربه این مجموعه در ایجاد و گسترش کنش‌گری اجتماعی مخاطبان خود می‌باشد؛ چرا که ایده اولیه پژوهش بر این امر مبتنی بود که جامعه ایمانی مشعر تجربه‌ای قابل تامل در این راستا دارد و با ثبت، ضبط، استخراج و نظام‌دهی اصول اساسی این تجربیات، امکان استفاده موثر و بسط و گسترش این تجربه وجود دارد.

این کتاب با پژوهش «رحیم آبفروش» در قطع رقعی و ۳۶۰ صفحه، از سوی انتشارات باقرالعلوم(ع) چاپ شده است.

منبع:ایرنا

برچسب ها: کتاب ، نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار