فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری سارق زورگیر سابقه دار که از شهروندان تبریزی با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد خبر داد.

سرهنگ جهان‌آرا اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد زورگیری در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کلانتری ۲۷ مایان قرار گرفت.

وی افزود: با عنایت به تغییر رویکرد وقوع جرایم و توام بودن وقوع با پیچیدگی و شیوه‌های نوین ارتکاب و کشف علمی جرایم و پیش دستانه و رعایت حقوق شهروندی، ماموران کلانتری سارق را شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران در کمتر از ۱۲ ساعت با اخذ مجوز از مراجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند.

سرهنگ جهان‌آرا ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه وقوع بزه بوده که پس از ارائه دلایل مستند و مستدل به اعمال مجرمانه معترف و پرونده جهت ادامه دادرسی به مراجع قضایی ارسال و متهم با صدور قرار قضایی متناسب روانه زندان شد.

وی با بیان این‌که اقدامات برای شناسایی دیگر شکات و همدستان احتمالی سارق ادامه دارد افزود: ماموران پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان آسایش شهروندان را نخواهند داد و برخورد پلیس با این گونه افراد قاطعانه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.