فرمانده انتظامی شهریار از بروز درگیری میان ۳ زن از اتباع افغانستانی با یک بانوی ایرانی در پارک شهر فرودسیه خبر داد و گفت: اتباع خارجی که در پارک فردوسیه به ضرب و شتم یک بانوی ایرانی اقدام کرده بودند، با دستور قضایی بازداشت شدند.

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهریار، با اشاره به درگیری و نزاع ۳ زن اتباع خارجی با یک بانوی ایرانی گفت: گزارش درگیری لفظی و ضرب و شتم ۳ زن از اتباع افغانستانی با یک زن ایرانی در پارک شهر فرودسیه به پلیس اعلام شد.

وی با بیان اینکه زن ایرانی توسط اتباع مورد ضرب و شتم قرار گرفت، افزود: درگیری بر سر بازی کودکان در پارک شهر فردوسیه بوده است که پلیس با حضور در محل حادثه و کسب دستور قضایی دو نفر از تبعه خارجی را دستگیر می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با بیان اینکه متهمین در پلیس آگاهی شهرستان حضور دارند، خاطرنشان کرد: پرونده توسط پلیس در دست بررسی است و پس از تکمیل به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۲۳:۵۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
فقط میتونم بگم خاک بر سر مسئولین مملکتمون که انگار هیچ غیرت و عرضه و اراده ای ندارند ،به چه زبونی باید بگیم از دست این افغانهای مغول خسته شدیم ،همه شون رو باید از کشور اخراج کنید وگرنه ما هم به سرنوشت فلسطین دچار میشویم حتی بدتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۳
اتباع مفت و رایگان از تمام خدمات و امکانات ایرانی‌ها استفاده میکنن و بعد مثل سگ هار پاچه میگیرن اخراجشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
نماینده سلماس در مجلسه گفت 17 میلیون افغان در کشور زندگی می‌کنند. یعنی دولت دارد 85000 میلیارد تومان یارانه پنهان هر ماه به این افراد می‌دهد. من اگر جای حکومت بوم تا نفر آخر این افراد را اخراج می‌کردم و هرکسی به این افراد کار یا خانه اجاره داده یا فروخته را هم جریمه می‌کردم. با یارانه پنهان پرداخت شده هر سال دولت می‌تواند یک پترو پالایشگاه جدید تاسیس کند. یا زیرساخت راه وسلامت ایجاد کند و یا حقوق مسترمی بگیران و بازنشسته‌ها را افزایش دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
امروز افغان بچه ها، کودکان ایرانی از وسایل بازی محروم کردند و بی حیا های افغانها یک بانوی ایرانی را کتک زدند . حتما اولاد محمود و اشرف افغانها خبیث ایرانیان را از کشور ایران بیرون می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
واقعا تاسف برانگیز. کی می خواهید فکری برای این افراد گستاخ که مملکت را اشغال کرده اند بکنید . از دست مردهاشون در امان نبودیم حالا باید از زن های افغان هم واهمه داشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
عوارض و مالیاتش رو ما باید بدیم،اون وقت واسه بازی بچه هامون با وسایل تو پارک باید با اتباع هم درگیر بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
بله این طوری میباشد که تازه اول ماجرای حضور این اتباع هستیم و حالا حالا ها شاهد نزاع دزدی تجاوز و .... میشیم
آخرین اخبار